وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: بازی در پاریس، ناگوارترین تجربه زندگی ام بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع تیم ملی آلمان می گوید بازی جمعه شب تیم ملی کشورش برابر فرانسه، ناگوارترین تجربه زندگی اش بوده است. 

 

جمعه در چارچوب دیداری دوستانه، تیم های آلمان و فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان فرانسه با دو گل از سد میهمان خود عبور کرد. در جریان اتفاقات پس از مسابقه و حوادث رخ داده، 129 نفر جان باختند. بواتنگ مدافع تیم ملی آلمان، 45 دقیقه برای مانشافت بازی کرد و سپس از زمین بیرون رفت.

به نقل از Fourfourtwo، ژروم بواتنگ، جمعه شب را به عنوان ناگوارترین تجربه زندگی اش توصیف می کند:

“برای من، آن شب در پاریس، ناگوارترین تجربه زندگی ام بود زیرا که ما خیلی به اتفاق نزدیک بودیم. با اولین صدا، من به سکوها نگاه کردم اما هیچ دودی نبود و تعجب کردم که چه چیزی باعث این صدا شده است. فکر می کنم که جام ملت های اروپا با برنامه قبلی در تابستان در کشور فرانسه برگزار گردد. اما چیزی که اتفاق افتاد، هر جای دیگری هم می تواند اتفاق بیفتد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
جلال(نءو نازی) سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 01:52

حالم بهم میخوره از کسانیکه واقعیات رو میبینن و خودشونو میزنن به نفهمی...
یعنی مردم عراق و سوریه و لبنان و وووو ،که هر روز کشته نیشن و همچنین کشته های منا،آدم نیستن و فقط اینها که در فرانسه مردن آدمن؟
چه دنیای مزخرفی داریم ما...یه عالمه کور و کسانیکه خودشونو زدن به کوری و نفهمی دارن دنیا رو میچرخونن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد