وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا: دوست دارم در یک پست ثابت بازی کنم

alabapost.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جوان اتریشی بایرن خواهان پستی ثابت در ترکیب تیم است. 

 

داوید آلابا در سن 23 سالگی عضوی کلیدی در تیم بایرن است به گونه ای که پپ گواردیولا وی را خدای بایرن دانسته بود و ماتیاس سامر هم ب تمجید از کیفیت بالایش پرداخته بود.

در حالیکه پیش تر گواردیولا اعلام کرده بود که آلابا قادراست در ده پست به میدان برود، خود این هافبک مدافع اتریشی خواهان یک پست ثابت در تیم است: «من می دانم که توانایی بازی در پست های مختلف را دارم. قطعا بازی در پست های مختلف چیزهای زیادی به من می آموزد که برای پیشرفتم مفید می باشد. این موضوع که من در پست هافبک وسط راحت ترم دیگر عیان و مشخص است. اما در آینده من می خواهم در یک پست مشخص بطور منظم بازی کنم و به میدان بروم.»

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
علی ام از مرند سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 11:18

باید یوناس هکتور رو واسه دفاع چپ بخرن,آلمانی هم هست وآلابا رو بیارن هافبک,دیگه نیازی به خرید پوگبا هم نیست,تیاگو و ویدال و آلابا و مارتینز و کیمیچ و روده واسه هافبک کافی هستن,آلونسو هم سال بعد بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد