وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم‌ لو: بازی با هلند به معنای پیام آزادی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: بازی با هلند به معنای پیام شفافی در مسیر آزادی است. 

 

یواخیم لو که تیمش جمعه شب در ورزشگاه استاددوفرانس لحظات هولناکی را به خاطر انفجار بمب در شهر پاریس تجربه کرد، ابتدا خواهان عدم برگزاری مسابقه سه‌شنبه (فردا) با هلند بود.

اما بعد از گذشت اندکی از بازی دوستانه با خروس‌های آبی (فرانسه) تصمیم گرفت مردانش را برای بازی فردا در هانوفر به میدان فرستد.

وی در این‌باره در کنفرانس خبری که امروز عصر انجام شد، حرف زد. یوگی اظهار داشت:انجام بازی با هلند، پیام آشکار و شفافی  برای آزادی و دموکراسی است. ربط به احترام و حمایت برابر دوستان فرانسوی‌مان دارد. وقتی ما این بازی را با چنین قصدی انجام می‌دهیم، بدون هیچ توجهی به نتیجه، در اصل برنده هستیم.

مربی 55 ساله افزود: وقتی بعد از پشت سرگذاشتن آن شب مهلک وارد فرودگاه فرانکفورت شدیم، این احساس که بازی با هلند بتواند انجام شود، را نداشتم. روز یکشنبه بود که کمی بعد از آن شوک، تصمیم‌گرفتم در هانوفر مقابل هلند قرار بگیریم.

لو  که سال گذشته تیمش را به مقام قهرمانی جهان رساند، ادامه داد: جمعه واقعا شب ترسناک و بسیار مهیبی برای همه ما در پاریس بود. البته در ارتباط با میزبانی جام ملت‌های اروپا در فرانسه، اطمینان دارم که این کشور مسابقات را برگزار خواهد کرد و دولت این کشور نیز تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت بکار خواهد برد.معنی ندارد که اکنون در مورد کشوری دیگر برای میزبانی مسابقات حرف بزنیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد