وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر آفتابی شد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در پی توقف هیاهوی رسانه‌ها در پیگیری پرونده تخلفات فدراسیون فوتبال آلمان، فرانتس بکن‌باوئر بالاخره در حوالی خانه‌اش رویت شد.   

 
فرانتس بکن‌باوئر کماکان به سکوت خود درمورد رسوایی تخلف فدراسیون فوتبال آلمان برای دریافت میزبانی جام جهانی2006 ادامه می‌دهد.
از سه هفته پیش که مجله "اشپیگل" آلمان مقاله‌ای منتشر کرد که در آن ادعا شده بود ابهاماتی در روند دریافت میزبانی جام جهانی 2006 توسط فدراسیون فوتبال آلمان وجود دارد و حتی شواهد از پرداخت رشوه‌ای چند میلیون یورویی به فیفا و حتی خرید آراء کمیته اجرایی خبر می‌دهد، سر و صدای بسیاری در محافل رسانه‌ای ورزشی و غیر ورزشی آلمان به پا شده و فرانتس بکن‌باوئر، وولفگانگ نیرسباخ و تئو سوانسیگر (رئیس وقت فدراسیون) به عنوان اعضای اصلی کمیته برگزاری جام جهانی در آلمان شدیدا تحت فشار افکار عمومی قرار گرفتند، تا جایی که چندی پیش ولفگانگ نیرزباخ با قبول مسئولیت این ماجرا از سمت خود یعنی ریاست فدراسیون فوتبال این کشور استعفا داد. بعد از این استعفا هیاهوی رسانه‌ها متوقف شده است. از همینرو بکن‌باوئر روز گذشته بالاخره همراه با همسرش هایدی و دخترش فرانچسکا در حوالی منزلشان در سالزبورگ اتریش رؤیت شد.

گفتنی است بعد از آنکه پلیس و دستگاه قضایی آلمان نیز برای رسیدگی مستقل به این پرونده وارد عمل شدند، دادستان شهر فرانکفورت جهت یافتن مدارک لازم برای رسیدگی به این پرونده حتی مامورانی را برای بازجویی خانه نیرزباخ، سوانسیگر و هورست اشمیت ،قائم مقام وقت فدراسیون، فرستاد. اگرچه بکن‌باوئر از این دستور در امان ماند، اما اعلام کرد آماده است در مقابل مراجع قانونی پاسخگو باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد