وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

منچستر یونایتد به دنبال ستاره هلندی بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه منچستر یونایتد انگلیس به دنبال جذب ستاره هلندی بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.  
به نقل از میرور، منچستر یونایتد به دنبال بال هلندی بایرن مونیخ است تا این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به اولدترافورد بیاورد.

درخشش روبرت لواندوفسکی و همچنین حضور ستارگانی نظیر داگلاس کاستا و کینگزلی کومان باعث شده تا ستاره هلندی باوارایی‌ها جایگاه خود را تا حدودی در ترکیب بایرن از دست بدهد.

بر این اساس به وضوح مشخص است که لواندوفسکی ترجیح می‌دهد در کنار کومان و کاستا بازی کند و این موضوع می‌تواند عاملی برای خروج روبن از تیم قهرمان بوندسلیگا باشد.

گمانی‌زنی درباره خروج روبن از بایرن در شرایطی است که گفته می‌شود منچستری‌ها در تابستان هم با ستاره هلندی در ارتباط بوده‌اند و این احتمال وجود دارد تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی روبن راهی اولدترافورد شود.

البته لوئیس فان خال سرمربی هلندی منچستر یونایتد در تابستان به شدت به دنبال جذب توماس مولر بود و شیاطین سرخ پیشنهاد اغوا کننده‌ای را هم برای جذب مهاجم آلمانی داده بودند.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
Hedy Munchen یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 23:09

عمرا اگه روبن بره ، روبن تعصبش واسه بایرن ازما هم بیشتره

mokri یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 23:12

انچستر به قبر پدرش خندید...

Amin یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 23:27

ای بابا این منچستر هم دهن مارو سرویس کرد. بابا دست بردارین دیگه به تک تک بازیکنای بایرن پیشنهاد دادن.

عاشق بایرن مونیخ یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 23:29

مث این که این عنچستر نمیخواد دست از سر ستاره های بایرن برداره
بابا رییسمونا ازمون گرفتین بس نیست؟!

stefan effenberg دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 08:38

روبن به خاطر مصدومیت از ترکیب به دور بوده نه به خاطر درخشش کاستا و کومان. همچین میگن انگار روبن تو همه بازیها فیکس بوده و در حد کاستا و کومان نتونسته بازی کنه! کاستا و کومان هزار سال دیگه هم نمی تونن جای روبن رو پر کنن. حرکات روبن منحصر به فرده، پای چپ فوق العاده ای داره.

Mahdi دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 14:46

روبن بره بایرنو فراموش میکنم
انچستر دست از سر بایرن بردار

من فقط بایرنیم دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 18:14

روبن جای نمیره .عنچستر تورو جدو ابادت دس وردار.لوا مال جایی نیست که بگه با کی راحت تره.داگلاس و کومان هم با اومدن فرانکی و امادگی روبن باید برن رو نیمکت.به خدا روبن بره امسالم میشیم مثل سال قبل.جلو اسپانیاییها ما باید روبری رو داشته باشیم.تورو خدا نرو

تایر مونیخ جمعه 29 آبان 1394 ساعت 22:17

ریـــدم تو اون سر کچل پپ ریــد م تو اون سر در باشگاهتون دیدید چطوری شواینی ریـــد بهتون 99یادتون نره ســوزشــی ها ودر اخر کـ*ـیـرم دهــن تـک تکـتون سلام منو به نــنـه تون برسونید ، صد پــدر های مــ*ـادر پولی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد