وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قرارداد نجومی و جدید با مولر، راه حل بایرن مونیخ برای نا امید کردن منچستر یونایتد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ می خواهد با افزایش دستمزد توماس مولر خیال همه را از ماندن این بازیکن در مونیخ راحت کند.  

تاکنون گزارش ها و صحبت های بسیاری مبنی بر علاقه شدید منچستر یونایتد به توماس مولر به گوش رسیده است، و مدیران بایرن مونیخ در تابستان امسال خبر از رد پیشنهاد سرسام آور 120 میلیون یورویی شیاطین سرخ برای جذب توماس مولر داده اند. به گزارش 90min بایرن مونیخ قصد دارد تا با امضای قرارداد جدید با این مهاجم، و افزایش دستمزد او به صورتی چشمگیر، به نوعی دست منچستر یونایتد را برای وسوسه این بازیکن کوتاه کند.

بر اساس گزارش نشریه Bild، سران بایرن مونیخ می خواهند با این قراداد جدید، توماس مولر را به بازیکنی تبدیل کنند که بیشترین دستمزد را در میان سایر بازیکنان این تیم دریافت می کند. قرارداد فعلی مولر تا سال 2019 اعتبار دارد و دستمزد کنونی وی حدود 8.5 میلیون یورو اعلام شده است، در حالی که هم تیمی های او مانند فیلیپ لام و فرانک ریبری دستمزد بیشتری از او دریافت می کنند.

گفته می شود که بایرن مونیخ به دستمزد مولر 6.5 میلیون یورو اضافه خواهد کرد، که رقمی بسیار چشمگیر خواهد بود. به این ترتیب سران باشگاه مونیخی امیدوار خواهند بود، که خیال همگان از جمله سران منچستر یونایتد را از ماندن این مهاجم گلزن در آلیانتس آرنا راحت کنند.

چندی پیش مولر در یک مصاحبه گفته بود، که بازیکنان در نهایت به فوتبال به عنوان شغل نگاه می کنند و دستمزد خوب نیز برای آنها حائز اهمیت است.

مولر تا مقطع کنونی فصل خوش درخشیده، و در 12 بازی بوندس لیگا 11 گل به ثمر رسانده است.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر مونیخی یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 12:54

فقط بمونه.
ب نظرم برا موندنش باید هر کاری انجام بدن

محمدرضا از 96عاشق المان یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 13:34

مولر هیچ جایی نمیره من نمیدونم چرا اینقد این را دوستش دارم و مطمئنم اگه دستمزدشو بالا هم نبرن بازم تو بایرن می مونه و وفادار هستش...جووووووووووووووونم مولر که هم معنای فامیلیش شبیه فامیلی خودمه هم ته چهرش .

b یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 23:56

وا!!!دوست من میشه بگی معنی فامیلش چیه؟این فامیل در آلمان خیلی رایجه.

Shayan sv جمعه 29 آبان 1394 ساعت 19:28

منم دوست دارم بمونه اما بدم نمیاد گرون ترین فوتبالیست آلمانی باشه فکرش بکنید با پول فروشش میشه چند تا بازیکن جون آلمانی خرید و تبدیلشون کنه به مولر های جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد