وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

علاقه بایرن مونیخ به جذب هرى کین، شایعه یا حقیقت؟

بر طبق گزارش مطبوعات انگلیسى بایرن مونیخ براى جذب هرى کین مهاجم ملى پوش تاتنهام ابراز علاقه نموده و در تابستان پیشنهاد خود را در این زمینه ارائه خواهد نمود.  

این روزها اخبارى در زمینه علاقه بایرن مونیخ به جذب هرى کین به انتشار رسیده است. این مهاجم ملى پوش تاتنهام این روزها به محبوبیت فوق العاده اى در فوتبال انگلیس دست پیدا نموده و با آلن شیرر اسطوره فوتبال این کشور مقایسه مى گردد. هرى کین مهاجمى پویا، تاثیرگذار و متواضع محسوب مى شود که فصل پیش با به ثمر رساندن بیست و یک گل به یکى از امیدهاى هواداران در وایت هارت لین در این فصل تبدیل شده است. حال روزنامه انگلیسى Sun در روزهاى گذشته با انشار خبرى مبنى علاقه باشگاه بایرن مونیخ به جذب هرى کین ملقب Hurricane (طوفان) جنجالى بزرگ به پا کرده است.

این روزنامه همچنین مدعى شده که باشگاه تاتنهام با دریافت مبلغى در حدود هفتاد میلیون یورو تنها مجوز خروج خود مهاجم خود را صادر خواهد نمود که پرداخت چنین مبلغى از سوى بایرن مونیخ با توجه به حضور مهاجمى با کیفیت نظیر روبرت لواندوفسکى در کادر این تیم تا حدودى بعید به نظر مى رسد. از سوى دیگر به غیر از این مهاجم لهستانى، متخصصى دیگر در خط حمله مونیخى ها دیده نمى شود و بعد از جدایى کلودیو پیزارو، پپ گواردیولا سرمربى این تیم اقدام به جذب مهاجمى دیگر ننموده است. روبرت لواندوفسکى تا سال 2019 با بایرن مونیخ قرارداد اما با توجه به اظهارات مدیر برنامه هاى وى در زمینه تمایل این مهاجم لهستانى براى حضور در فوتبال اسپانیا، جذب مهاجمى نظیر هرى کین براى جانشینى وى مى تواند تصمیمى منطقى از سوى سران مونیخى ارزیابى گردد.

در واقع مى توان مدعى شد که این دو مهاجم از کاراکترهاى بسیار شبیهى برخوردار هستند، هرى کین در حقیقت مهاجمى فعال و پویا است که در زمین مسابقه بسیار پر تلاش و دونده ظاهر مى گردد و با خونسردى که در مقابل دروازه حریفان از خود نشان مى دهد، در فوتبال انگلیس به مهاجمى کم نظیر بدل شده است. وى نیز همانند لواندوفسکى از توانایى گل زدن در موقعیت هاى گوناگون و از فوصل مختلف برخوردار است و در واقع مى توان مدعى شد که هرى کین یکى از معدود مهاجمین کلاسیک دنیاى فوتبال به حساب مى آید که در پروسه مدرنیزه شدن فوتبال هنوز مى تواند خود را به اثبات برساند. قرارداد این مهاجم انگلیسى با باشگاه تاتنهام تا سال 2020 اعتبار دارد و هنوز نشانه اى مبنى بر تمایل سران این باشگاه لندنى براى جدایى وى مشاهده نگردیده است. علاوه بر این مونیخى ها براى جذب هرى کین 22 ساله با رقبایى نام دار روبرو خواهند بود، باشگاهى نظیر منچستریونایتد نیز در تابستان گذشته به دنبال جذب این ملى پوش انگلیسى بوده است.

از سوى باشگاه بایرن مونیخ البته هنوز هیچ تفسیرى درباره این خبر به چشم نخورده و اگر رکورددار قهرمانى در بوندسلیگا با جدیت به دنبال جذب هرى کین  باشد، به احتمال زیاد پیشنهاد خود را در این زمینه در تابستان آینده ارائه خواهد نمود و باید اذعان نمود که در حال حاضر به دلایل زیادى نمى توان چندان شایعات مطبوعات انگلیسى را جدى تلقى نمود. در این خصوص آینده پپ گواردیولا سرمربى بایرن مونیخ مى تواند نقشى بسیار مهم داشته باشد، چون هنوز آینده همکارى این سرمربى اسپانیایى با بایرن مونیخ مشخص نیست و در صورت ترک مونیخ توسط گواردیولا جانشین وى مى بایست درباره منطقى بودن جذب هرى کین تصمیم گیرى نماید. همچنین آینده روبرت لواندوفسکى نیز مى تواند در این موضوع بسیار تاثیر گذار باشد. آیا مونیخى ها در صورت دریافت پیشنهادى چشم گیر، حاضر به واگذارى مهاجم لهستانى گل زن خود به رقباى دیگر خواهند شد؟ لواندوفسکى خود چه برنامه اى دارد و تا چه زمانى مایل است فوتبال خود را در آلیانس آره نا ادامه دهد؟

چون در صورت ماندن لواندوفسکى در مونیخ هرى کین به مهاجمى ذخیره بدل خواهد شد که بى تردید وى چنین پستى را در مونیخ نخواهد پذیرفت، در مقایسه اى مستقیم بین این دو مهاجم نیز مى توان روبرت لوندوفسکى را برتر از هرى کین قلمداد نمود، براى نمونه لواندوفسکى در این فصل چهارده مرتبه براى مونیخى ها گل زنى نموده است، در صورتى هرى کین شش بار براى تیم مطبوع خود اقدام به باز نمودن دروازه رقیبان کرده است.

به قلم Jacob Jacobsen از وب سایت FTBpro Deutschland

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
googooli یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 00:59

اخه هری کین هم شد فوتبالیست. هری کین در حد تیمایی مثه تاتنهام یا لیور یا شالکه و امثال ایناست نه بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد