وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناکامی های هلند سوژه جدید مولر برای دست انداختن روبن!

ناکامی لاله های نارنجی از رسیدن به مرحله نهایی یورو 2016 باعث شده تا سوژه جدیدی در اختیار توماس مولر، ستاره شوخ طبع مونیخی ها برای شوخی و اذیت کردن آرین روبن قرار گیرد.  

توماس مولر، مهاجم گلزن بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان اعتراف می کند که در رختکن بایرن مونیخ با سوژه کردن ناکامی های اخیر تیم ملی هلند، آرین روبین، هم تیمی هلندی خود را حسابی دست می اندازد.

به گزارش وب سایت بین المللی گل، شاگردان دنی بلیند با عملکردی ضعیف در گروه اول مقدماتی یورو چهارم شدند و از رسیدن به مرحله نهایی و حتی پلی آف این رقابت ها باز بمانند و توماس مولر اعتراف می کند که نمی تواند در برابر اذیت کردن هم تیمی خود مقاومت کند. مولر که پیش تر دانته را هم با شوخی های خود به خاطر باخت هفت بر یک به آلمان عاصی کرده بود در این رابطه با خنده به خبرنگاران گفت:

“اگر حالا این کار را نکنم پس کی؟! باید قدر چنین موقعیت هایی را دانست. شاید خیلی زود ورق برگردد و نوبت او شود به خاطر همین من از این موقعیت نهایت استفاده را می برم!
 

مولر با بیان اینکه تیم ملی آلمان چندان تفاوتی (از نظر تعدد ستاره ها) با بایرن مونیخ ندارد گفت:

“در بایرن ما بازیکنان ملی پوش زیادی داریم و تنها زمان تمرین بیشتری در اختیارمان است، همیشه چنین بازیکنانی در کنار خود دیده ام. در تیم ملی شما وابسته به دعوت شدن هستید و زمان کمتری برای تطبیق و هماهنگی وجود دارد و تیم به دلیل کم بودن زمان های تمرین و اردو ها از نظر تاکتیکی بسیار متغیر است. اما در نهایت هر دو تقریبا در یک سطح قرار دارند.
 

تیم ملی فوتبال آلمان که در کمپ تمرینی بایرن مونیخ اردو زده است روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف فرانسه، میزبان یورو 2016 خواهد رفت.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
rezaoli پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 00:53

دیگه روبن نه مولر

hamidreza پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 14:02

عجب خلو چلیه مثه بچه دبستانیا مطمئنم اسمم رو بازیکنا گذاشته خخخخخ
این فک کنم اصالتش ایرانی باشی

b جمعه 22 آبان 1394 ساعت 00:18

وای پسر تو چقدر شیرینی....به دلم میشینی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد