وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف رئیس فدراسیون فوتبال آلمان نمی‌شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی آلمان میل نیست به مقام ریاست فدراسیون فوتبال این کشور برسد.    
بعد از هفته‌ها کش و قوس و جنجال بوجود آمده در پی افشاگری مجله "اشپیگل" راجع به رسوایی پرداخت رشوه فدراسیون فوتبال آلمان به فیفا برای دریافت میزبانی جام جهانی2006، بالاخره روز گذشته ولفگانگ نیرزباخ ،رئیس این فدراسیون، با به گردن گرفتن مسئولین این پرونده از سمت خود کناره‌گیری کرد.
  امروز در کنار هری‌برت بروخ‌هاگن ،قائم مقام باشگاه اینتراخت فرانکفورت، که به پیشنهاد جانشینی نیرزباخ پاسخ منفی داد، از الیور بیرهوف هم نام برده شد اما او نیز گفت:" مسئله ریاست به هیچ وجه برای من مطرح نیست. من مسئولیت دارم شرایط تیم ملی را برای جام ملت‌های اروپا آماده کنم و به موازات آن یک پروژه صدساله برای آکادمی فوتبال آلمان در دستور کار داریم که برای شروع آن بسیار هیجان‌زده‌ام. می‌خواهم همه تمرکز و انرژی‌ام را معطوف آن کنم."
بیرهوف که پست مدیریت تیم‌های ملی آلمان را دراختیار دارد و این روزها همراه با تیم بزرگسالان کشورش در اردویی در مونیخ به سر می‌برد، افزود:" از استعفای نیرزباخ متاسف شدم، اما به تصمیمش احترام می‌گذارم. این تاسف را در اردوی تیم ملی هم می‌توانستم احساس کنم. بر هیچکس پوشیده نیست که او ارتباط تنگاتنگی با تیم داشت؛ اما از آنجایی که طی سال‌های اخیر روند موفقیت‌آمیز باثباتی را طی کرده‌ایم، این مسئله خللی در این روند و در برنامه‌های ما ایجاد نخواهد کرد.
با این وجود در حال حاضر کمی نگرانم زیرا به دلیل اتفاقاتی که رخ داده، وجهه و اعتبار آلمان تا اندازه‌ای خدشه‌دار شده و به نظر من این وظیفه ملی‌پوشان ماست که با عملکرد صادقانه این اعتماد از دست رفته را ترمیم کنند. مردم به کار صادقانه حس خوبی دارند و ما باید بار دیگر آنها را به خود نزدیک کنیم."
گفتنی است بیرهوف که هفتاد بار پیراهن تیم ملی آلمان را بر تن کرد، با زدن سی و پنج گل یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت.
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
دانیال چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 08:44

کفاشیان رو بزارن جاش

فرانک چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 15:15

کاپی تولدت مبارک

ریبرو چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 15:21

درود بر اسطوره تاریخ المان
اسطوره بایرن
فیلیپ لام
تولدت مبارک کاپیتان با تعصب

DC11 چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 15:28

تولدت مبارک کاپیتان
بازیکنی که تا حالا تو عمرش کارت قرمز نگرفته و کارت زرد هم هر یک سال یه بار میگیره و امار دقت پاسش 90 % پایین نرفته این اماری هست که از این اسطوره به جا مونده

Aylar چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 16:05

تولد بهترین کاپیتان دنیا مبارک ...
فیلیپ لام کسیه که حتی طرفدارای تیمای دیگه هم دوستش دارن .
درود بر فیلیپ لام بزرگ !

pesqre4talai@gmail.com چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 18:18

تولدت مبارک کاپی فیلیپ لوووووم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد