وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: آلمان به یک مهاجم نوک نیاز دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم ملی پوش تیم ملی آلمان معتقد است تیم کشورش نیازمند یک مهاجم کلاسیک در خط حمله خود است.  

ماریو گومز مهاجم آلمانی بشیکتاش ترکیه بار دیگر به اردوی تیم ملی کشورش فرا خوانده شده است. گومز 30 ساله پس از جدایی از بایرن مونیخ و فیورنتینا به لیگ ترکیه رفت و برای مدتی از لیست تیم ملی آلمان دور بود.

به گزارش Fussballeuropa، گومز در مصاحبه ای عنوان کرد:

“آلمان کیفیت لازم را دارد اما به نظر من وجود یک مهاجم نوک در زمین ضروری است. درباره خودم صحبت نمی کنم که بگویم آلمان به من نیاز دارد. اما آلمان همواره از یک مهاجم واقعی بهره برده است؛ مهاجمی که می تواند گل بزند و همواره در فرصت گلزنی قرار داشته باشد. حرکت یک مهاجم نوک و جاگیری های او به کلی با یک مهاجم کاذب متفاوت است. مهاجم کاذب بیشتر به دنبال موقعیت سازی و کمک کردن به بازیکنان طراح است. مربی می داند که من وقتی روی فرم باشم و اعتماد به نفس داشته باشم، گل می زنم. بازی در یورو بسیار خوب است و اگر آماده باشم، شانس خوبی برای بازی دارم.
 

گفتنی است یواخیم لوو هم درباره گومز در مصاحبه ای گفت:

“اگر ماریو آماده باشد، با ریتم و اعتماد به نفس خوبی بازی می کند و مهره ای ارزشمند برای هر تیمی به حساب می آید. اکنون او تمام شرایط لازم را دارد. او با کیفیت خود نشان داده که لایق شانس بازی در خط حمله است.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
جلال(نءو نازی) دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 19:54

گومز آماده،خیلی خوبه در حد لواندوسکی عالی میتونه باشه...تو سوپرلیگ ترکیه با 8گل دومین گلزن برتره،بدون پنالتی...سامی اتوءو با 9 گل که 3گلش پنالتی بود اول هستش

b سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 00:26

لابد اون مهاجم نوک هم تویی!!!!؟یادم نمیره تو فینال با چلسی چه به سر اعصاب و روانمون آورد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد