وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد از تکروی های روبن مقابل اشتوتگارت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره هلندی بایرن در دیدار تیمش مقابل اشتوتگارت یک گل زد، اما فرصت‌های متعددی را هم از دست داد و این مسئله ناراحتی هم‌تیمی‌هایش را در پی داشت.    
در هفته دوازدهم بوندسلیگا بایرن مونیخ درحالی موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر 0 از سد اشتوتگارت بگذرد که آرین روبن بعد از مدت‌ها مصدومیت از ابتدای مسابقه به عنوان یک مهره ثابت به میدان رفت و گل نخست تیمش را هم او در دقیقه یازده روی پاس داگلاس کاستا وارد دروازه حریف کرد.
با این وجود در نیمه دوم و در دقایق 52 و 71 دو صحنه اتفاق افتاد که این بازیکن در محوطه جریمه اشتوتگارت فرصت‌های مسلم گلزنی در اختیار داشت اما با تکروی آنها را به هدر داد و حتی واکنش هم‌بازی‌هایش را هم برانگیخت که چرا آنها را ندیده و پاس‌کاری نکرده است. او در پایان مسابقه راجع به این دو صحنه گفت:" فوتبال همین است. ما باید به همدیگر دید انتقادی داشته باشیم، اما جاه‌طلبی خوب است."
یکی از بازیکنانی که نتوانست ناراحتی‌اش از هدر رفتن این موقعیت‌ها را پنهان کند روبرت لواندوفسکی بود. او حتی با ژست و حرکات دستش خشم و سرزنشش را نسبت به هم‌تیمی هلندی‌اش ابراز کرد اما بعد از پایان مسابقه حاضر نشد در این مورد صحبتی کند.
روبن در اینباره گفت:" دعوایی در کار نیست. در نیمه اول هم صحنه‌هایی بود که روبرت می‌توانست بازی کند اما نشد. اشکالی ندارد."
با این وجود همه اهالی فوتبال آلمان مثل روبن به این ماجرا نگاه نمی‌کنند. توماس هیتزل‌اشپرگر ،ملی‌پوش سابق آلمان و باشگاه‌های بایرن مونیخ، ولفسبورگ، لاتزیو و استون‌ویلا، در گفتگو با شبکه "بایرن 1" از سقوط به زمان‌های قدیم نام برد و گفت:" لواندوفسکی حق داشته ناراحت شود."
منظور او از قدیم زمانی است که روبن به اتهام خودخواهی مورد سرزنش قرار می‌گرفت. با این حال این بازیکن هلندی تاکید کرد خودش بیش از هر کس دیگری برای از دست رفتن این موقعیت‌ها ناراحت شده است:" من خیلی جاه‌طلبم و می‌خواستم موقعیت‌های گلزنی را به نتیجه برسانم. زیرا همیشه زدن دو-سه گل بهتر از زدن تنها یک گل است."
گفتنی است آمار پایان بازی نشان داد روبن نه شوت به سمت دروازه داشته و در 83 درصد نبردهای تن به تن هم پیروز شده بود، که این آمار دو صورت نادیده گرفتن آن دو صحنه نیمه دوم می‌تواند بسیار قابل قبول و رضایت‌بخش هم باشد.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
Ger دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 04:00

روبن فوق العادس...همه ی بازیکنای خیلی بزرگ دنیا این فاز ها رو دارن...ولی در کل بیشتر مفیده تا مضر و در این هییییییچ شکی نیست....شاه روبن دوست داریم

آرین روبن و فقط همین دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 08:08

انتقادهای بی اساس که اصلا درست نیست‏‏-من اون بازی رو دیدم تمام حرکات حساب شده و روی برنامه بود-اگه قرار باشه دو ت ا حرکت هم روبن انجام نده که دیگه اسمش روبن نیست

ROBBERY دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 09:22

خود لوا هم رو چند صحنه می تونست به روبن پاس بده ولی می خواست خودش بزنه که موفقم نمیشد نه تو این بازی کلا میگم

stefan effenberg دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 09:32

تو این دو تا صحنه که میگن پاس نداده روبن خودش موقعیتش واسه گل زدن خوب بود اگه یه کم ضربه آخر رو با دقت میزد هر دوتاش گل میشد اونوقت دیگه کسی هم انتقاد نمیکرد، همه میگفتن روبن سه گل زده چه بازیکن خوبی، بهترین کار رو کرد که پاس نداد و خودش ضربه آخر رو زد!

mokri دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 13:34

موقعیت خودش خیلی بوده پاس میداد احتمال گل نمیشد
بعدشم چون یه مدت مصدوم بوده یکم افت کرده وگرنه گلش میکرد اون وقت هیچ کس از تکروی حرف نمی زد
بعدشم تازگی ها که خیلی پاس میده قدیما اصن انقدر پاس نمیداد هیشه رو به جلو خودش میرفت

Minoo دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 15:36

انصافا روبن تو بازی با آرسنال هم دو موقعیت عالی رو تو تک به تک با دروازه بان گل نکرد روبن حق داره خب هر موقعیتی که گل نمیشه !لوا مولر اصلا رونالدو مسی نیمار هیچ کدوم چه بازیکن بایرن باشن چه نباشن همه ی موقعیت ها رو که گل نمیکنن!!؟؟اما روبن یکم تو خراب کردن موقعیت های عالی و پاس ندادن داره زیاده روی میکنه لوا راست میگه اگه تو صحنه دوم پاس میداد گل میشد!من حق رو به هیچ کس نمیدم . این چیزا تو فوتبال زیاده بخوان این طوری دعوا کنن تیم به باد میره...
تنها کاری که باید بکنن اینه که از گذشته تجربه یاد بگیرن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد