وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر اشتوتگارت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیروز در هفته دوازدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال اشتوتگارت گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.     

پپ گواردیولا:

اگر در این فصل فاتح سه گانه نشویم، یک فصل بد و توام با ناکامی برای بایرن مونریخ تعبیر خواهد شد. من می دانم که در چه باشگاهی مشغول مربیگری هستم و چه فشاری روی بایرن وجود دارد. فشارها در اینجا مشابه بارسلوناست. وقتی در بایرن هستید، هفته به هفته از شما انتظار پیروزی دارند و هر نتیجه دیگری مورد قبول نیست.

 
آرین روبن بعد:

در نیمه اول خیلی خیلی خوب بازی کردیم و از فضاهای به دست آمده نهایت بهره را بردیم. البته من نتوانستم از تمام موقعیت هایی که داشتم استفاده کنم و این آزار دهنده است. هرچند شاید هم دارم خودم را برای بازی های مهمتر حفظ می کنم.
 

هولگر بادشتوبر:

این استقبال هواداران باورنکردنی بود. این برای من خیلی معنا دارد و تا عمق وجودم را تحت تاثیر قرار داد.

 

اکساندر زورنیگر (سرمربی اشتوتگارت):

نمی خواستیم در نیمه دوم بازی به طور فجیعی تحقیر شویم و به همین دلیل برای عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم کلاه از سر برمی دارم. اگر کسی می خواهد انتقادی داشته باشد باید تمام جوانب امر را بسنجد. ما در حد بضاعت خود با این بازیکنان جوان خوب عمل کردیم. ما می خواستیم بازی مستقیم داشته باشیم و خیلی جنگنده تر ظاهر شویم. به هر حال شما یا در در بازی باید هر آنچه در توان دارد ارائه دهید یا اصلا پا به زمین نگذارید.

 

تیمو ورنر (بازیکن اشتوتگارت):

ما در نیمه اول چیزی که بایرنی ها به دنبالش بودند یعنی فضا را به سادگی به آنها دادیم و همین امر کار را برای آن ها خیلی راحت کرد. بعد از چنین بازیی باید خیلی خودمان را تقویت کنیم و امیدوار باشیم بازی بعدی مقابل آگزبورگ را پیروز خواهیم شد.
 

کریستین گنتنر (بازیکن اشتوتگارت):

با توجه به آمادگی که داشتیم گل اول را نباید به این سادگی می خوردیم. دریافت این گل تمام برنامه ما را به هم ریخت و بعد از آن دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. در این بازی اشتباهات زیادی داشتیم و به آنها فضای زیادی دادیم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
m.saeid یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 23:07

با تحلیل من گواردیولا میخواد بمونه .
چون هم اینجا هم تو سایت ورزش11 ( البته اونجا با لحن خود به جانب تر ) پپ اعلام کرده بود که :
اگه امسال سه گانه نگیریم ( به فعل توجه کنید ) یعنی بد کار کردیم ( باز هم فعل متکلم مع الغیر هستش یعنی من و بازیکنا و کادر فنی )
باز هم من دوست دارم تمدید کنه
این بایرن فوق العاده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد