وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 4 - 0 اشتوتگارت؛ پیروزی آسان با درخشش کاستا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از رقابت های هفته دوازدهم بوندسلیگا، دو تیم بایرن مونیخ و اشتوتگارت به مصاف هم رفتند.  

دو تیم بایرن مونیخ و اشتوتگارت در ورزشگاه آلیانس آرنا مونیخ به مصاف یکدیگر رفتند، که به راحتی توانستند حریف خود را شکست دهند.

مطابق انتظار بایرن مونیخ بازی را هجومی و طوفانی آغاز کرد و حتی در دقایق ابتدایی این دیدار سه ضربه کرنر بدست آورد. اولین موقعیت جدی بایرن در دقیقه 3 توسط ویدال بدست آمد، که شوت زیبای این بازیکن از پشت محوطه جریمه را دروازه بان اشتوتگارت دفع کرد. اولین گل بازی در دقیقه 10 روی ضد حمله بایرن بعد از کرنر اشتوتگارت به ثمر رسید. کوستا با حرکتی فوق سریع به محوطه جریمه اشتوتگارت نزدیک شد و روبن را صاحب توپ کرد تا این بازیکن هلندی حساب کار را 1-0 کند.

حملات و ضربات بایرن ادامه داشت و به لطف درخشش دروازه بان اشتوتگارت شوت های لواندوفسکی به گل تبدیل نشدند. تا اینکه در دقیقه 17 باز هم در یک ضد حمله توماس مولر کوستا را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا این بازیکن برزیلی با زدن گل دوم درخشش خود را تکمیل کند.

در ادامه حملات بایرن باز هم توسط درخشش دروازه بان حریف بی نتیجه ماند. تا روبن و کاستا و لواندوفسکی نتوانند به گل برسند. اما در دقیقه 34 تنها موقعیت جدی اشتوتگارت روی اشتباه مدافعین بایرن شکل گرفت. در این موقعیت ضربه محکم کلاین تیر افقی دروازه نویر را لرزاند. دو دقیقه بعد بایرنی ها مجددا توپ را لو دادند اما تیمو ورنر قدر این موقعیت را ندانست و ضربه بی دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بار دیگر بایرن بازی را در دست گرفت و این بار در دقیقه 37 بود که لواندوفسکی در دهانه دروازه روی حرکت روبن و مولر صاحب توپ شد تا سومین گل بازی و 14 ـمین گل خود را به ثمر برساند. چند دقیقه بعد کافی بود تا بایرن حساب کار را 4-0 کند. ضربات پیاپی کومان و ویدال به تیر دروازه و دروازه بان برخورد کردند، اما در نهایت توپ در دهانه دروازه به مولر رسید تا این مهاجم آلمانی نیز نام خود را در لیست گلزنان ببیند.

نیمه دوم بازی با تغییری برای بایرن همراه بود، و ژروم بواتنگ جای خود را به بن عطیه داد. در همان دقایق ابتدایی اشتوتگارت توانست به گل برسد اما کمک داور این گل را آفساید تشخیص داد و مردود اعلام کرد. پس از این گل مردود بازی اندکی آرام دنبال شد و اشتوتگارت توانست بازی را در اختیار بگیرد. اما در دقیقه 51 روبن در موقعیت تک به تک با درازه بان قرار گرفت، ولی ضربه چیپ بد او از کنار دروازه به بیرون رفت.

تا دقیقه 60 بازی آرام دنبال شد و گواردیولا با دو تعویض تدافعی، بادشتوبر و تیاگو را به میدان آورد. تا اینکه نویر اولین واکنش خود را نشان داد، و پس از آن مجددا تیتون لهستانی ضربه کومان و شوت زیبای از راه دور کیمیش را دفع کرد. در دقیقه 65 بار دیگر موقعیتی جدی برای اشتوتگارت بوجود آمد، اما نویر ضربه ورنر را از داخل محوطه جریمه دفع نمود.

بازی دو تیم باز هم آرام ادامه یافت و ضربات بایرن مونیخ دقت کافی را برای گشودن مجدد دروازه نداشت. همین روند نیز تا پایان بازی ادامه داشت تا بایرن مونیخ با نتیجه 4-0 به راحتی پیروز شود.

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
muller شنبه 16 آبان 1394 ساعت 20:33

داگلاس و مولر تو این بازی عالی بودن.امسال اگه اواسط فصل مصدوم ندیم قطعا سه گانه برای ماست.

shabah شنبه 16 آبان 1394 ساعت 20:43

گواردیولا هم شد مربی !!! همون نیمه اول نسخه تیمارو میپیچه نیمه دوم میشه زنگ تفریح

amirgermany1 شنبه 16 آبان 1394 ساعت 20:46

تبریک بابت برد راحت،بایرن بعداز 4گل دیگه به خودش فشار نیاورد،بچه ها کسی میدونه سایت طرفداری چش شده؟هرکاری میکنم نمیتونم برم تو سایتش،

سجاد شنبه 16 آبان 1394 ساعت 20:48

با سلام.تبریک میگم.بازی زیبایی از هر دو تیم بخصوص بایرن شاهد بودیم.خط حمله ی تیم عالی بازی کرد.اشتوتکارت شایسته ی حداقل 1 گل بود.هر چند بایرن هم میتونست گل های بیشتری بزنه بخصوص روبن که بی دقت بود در نیمه دوم.ترکیب هم خوب بود و بازی دادن به کیمیچ و بازگشت بادشتوبر هم خوب بود.بن عطیه هم کم کم داره اماده بازی میشه.امیدوارم در اینده موفق باشیم.با تشکر.

joonalireza شنبه 16 آبان 1394 ساعت 21:01

یعنی این تیم اگه امسال قهرمان یو سی ال نشه در حق خودش و طرفداراش اجحاف کرده
ایشالا قهرمانیم
اگه تو نیمه نهایی و فینال سوتی ندن اشالا قهرمانیم....

googooli شنبه 16 آبان 1394 ساعت 21:36

بایرن میتونست یه چنتا گل دیگم بزنه. تو دوتا صحنه روبن باید پاس میداد که البته اگه بازی جدیتر بود حتما پاس میداد. کمک داورم تو سه تا صحنه کمک کرد

Minoo شنبه 16 آبان 1394 ساعت 22:14

تبریک به دوستان بایرنی!
دوستان در سایت های طرفداری و ورزش 3 به تیممون خیلی توهین میشه و من تنهایی نمیتونم از بایرن دفاع کنم،خواهشمندم به این سایت ها سر بزنید و از تیممون در برابر حرف های بی ادبانه رعال و بارسایی ها دفاع کنید ،باهم به پست هایی که در رابطه به بایرنه نظر بدیم و از تیممون حمایت کنیم.
با تشکر فراوان

joonalireza یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 09:22

بزار اونا هرچی دلشون می خواد بگن مهم اینه که تو حذفی پنج تا هم به اونا میزنیم
اونوقت ببین کسی میاد حرف بزنه یا نه

علیرضا یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 14:06

ضد پپ های عزیز، کجایید؟ نیستید؟
شاید شرمنده اید! خخخ

خودتونو نشون بدید بدونیم زنده اید

sina muller یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 14:15

من اینجام و ضد پپم

Bayern<3 یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 16:06

من ؟؟ تو نیم من هم نیستی هنوز.

محمد یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 17:52

شاید یکی بکه من ضد پپم چون حرف دیگه ای نداره چون چشماش نمیبینه که این تیم تکرار نشدنی هست شاید غرورش بر منطقش سنگینی میکنه ...با همه اینها اما ته دلش به پپ احسنتی هم میکه

Ariya1900 یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 18:34

دوستان این حرف ها چیه.. پپ و نمیدونم ضد پپ.. تیم باید نتیجه بگیره حتما این برای ما مهمه
من خودم بارها گفتم اگه پپ برای سال سوم قهرمان اروپا نشه اونم با این بازیکن ها
دیگه نشون میده که عیارش واسه سرمربی گری بایرن همینقد هست..و واقعا دیگه نباید واسه سال چهارم بمونه تو بایرن..
چون برخلاف سال های قبل که بایرن خیلی هم خرج نمیکرد و قهرمان اروپا میشد ،
تو این سه سال اخیر اکثر بازیکن هایی رو که پپ خواسته براش جذب کردن سران بایرن.. پس دیگه چی میخواد و چه بهانه ای باید بیاره واسه قهرمان نشدن تو اروپا..


ما قهرمانی اروپا میخوایم.. ما طرفدار تیم هستیم و نه مربی ..

Ariya1900 یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 18:51

در رابطه با حرف های minoo جان هم باید بگم که.. دوست عزیز ما بایرنی ها
همیشه توی گفتار و رفتارمون ادب داشتیم و مثل بعضی از طرفدارای دیگر تیم ها نیستیم
واسه همینه که طرفدارای بایرن همیشه خاص بودند پس همیشه به خودتون افتخار کنید که به بایرن بزرگ علاقه دارید

حالا اون آدمایی هم که شما گفتی دارن تو سایت های طرفداری و ورزش 3 توهین میکنند
مطمئن باشید که در حد شخصیت پایین خودشون صحبت کردند

در ضمن ما با منطق و گفتار پسندانه جواب این افراد را خواهیم داد

تیرداد دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 11:44

بعضی ها همچین میگن سالهای قبل یایرن خرج نمیکرد قهرمان اروپا میشد که اگه کسی ندونه فکر میکنه بایرن هرسال قهرمان بود در ضمن اون قدیم بود الان اگه خرج نکنی تو سی ال از گروهت هم بالا نمیایی ولی الان هرسال بایرن مدعی اصلی قهرمانی اروپاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد