وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن - اشتوتگارت، آمار و حقایق دربی جنوب آلمان

بایرن و اشتوتگارت تا کنون چند بار به مصاف هم رفته اند و چه تعداد گل بین ان ها رد و بدل شده است؟ قاضی دیدار امروز بین این دو تیم چه کسی است؟ با ما همراه باشید تا نگاهی به جالبترین آمار و حقایق این دیدار بیاندازیم.  


*بردهای متوالی در خانه

بایرن هر هشت دیدار خانگی اش در این فصل را برده است و اگر فصل قبل را هم در نظر بگیریم این امار به عدد 10 می رسد. ضمن اینکه باواریایی ها در خانه کاملا گرسنه هستند.در پنج دیدار اخیر در برابر وولفسبورگ،دینامو ،دورتموند،کلن و ارسنال مردان مونیخی 24 گل به ثمر رسانده اند.

*پیروزی های متوالی برابر اشتوتگارت

بایرن هر 13 دیدار اخیرش برابر اشتوتگارت را برده است.در این دیدار ها مونیخی ها 37 گل زده اند که بیانگر میانگین 2.8 گل در هر مسابقه است.اخرین شکست برابر اشتوتگارت به 27 مارس سال2010 و شکست خانگی 2_1 در الیانز اره نا باز می گردد.

* امار عالی برابر اشتوتگارت

در مجموع دیدار ها بایرن 59 بار اشتوتگارت را شکست داده است که تنها هامبورگ با 60 باخت از بایرن بیشتر از اشتوتگارت در این زمینه امار دارد.اشتوتگارت هم 17 بار بایرن را برده است و 20 بازی هم مساوی شده است.بایرن 193 گل زده است و 109 گل خرده است.در خانه رکورد بایرن بهتر هم می شود:33 برد 5 شکست و 10  تساوی،110 گل زده و 50 گل خورده.

*دربی جنوب آلمان با ضمانت گل

تنها سه دیدار در مجموع مصاف های این دو تیم گلی به ثمر نرسیده است.طرفداران بایرن قطعا در بازی فردا انتظار گل های فراوان حواهند داشت.بهترین خط حمله ی لیگ(بایرن با 33 گل) به مصاف ضعیفترین خط دفاع لیگ(اشتوتگارت با 23 گل خورده)می رود.همچنین فردا مصاف تیم هاییست که بیشترین شوت را در لیگ روانه ی دروازه ی حریفانشان گرده اند می باشد.(بایرن 204 شوت و اشتوتگارت با 194 شوت)

*سومین دیدار با قضاوت دانکرت

باستین دانکرت برای سومین بار قضاوت بایرن را در این فصل عهده دار است.این داور 35 ساله ی اهل روشتوک، در مصاف بایرن با هامبورگ و ماینز که با بردهای 5_0 و 3_0 مونیخی ها همراه بود هم داور میدان بود.هارم اسمرز و رنه روهده کمک های وی خواهند بود.کریستان فیشر هم داور چهارم است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد