وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: نحوه بازی هجومی اشتوتگارت را دوست دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا پیش از بازی خانگی تیمش مقابل اشتوتگارت با خبرنگاران به صحبت پرداخت.  

به گزارش Sport1 پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پیش از دیدار شاگردان خود برابر اشتوتگارت در ورزشگاه آلیانتس آرنا در کنفرانسی خبری شرکت کرد.

گواردیولا ابتدا در مورد نحوه بازی هجومی اشتوتگارت و عدم پارک شدن اتوبوس جلوی دروازه این تیم گفت:

این موضوع که تیمی مقابل ما دفاعی بازی می کند موضوع مهمی نیست. هر تیم با هر مربی می تواند آنگونه که می خواهد بازی کند، و ما باید با نحوه بازی آنها منطبق شویم. بازی های زیادی از اشتوتگارت را دیده ام، و باید بگویم که باور نکردنی است که آنها تا کنون امتیاز بسیار کمی را گرفته اند. بدون شک آنها سزاوار وضعیت بهتری هستند.

آنها تیم خوبی هستند. بعد از بایرن مونیخ بیشترین موقعیت گل را مقابل دروازه حریف بوجود آورده اند. آنها دورتموند، شالکه یا گلادباخ نیستند، اشتوتگارت هستند! فکر می کنم هواداران انتظار بازی زیبایی را دارند، چون هر دو تیم می خواهند حمله کنند.

او در ادامه این موضوع گفت:

نحوه بازی هجومی اشتوتگارت و فلسفه مربی این تیم را دوست دارم. آنها مانند لورکوزن هستند. اشتوتگارت به من یادآوری می کند که چه چیزهایی از لورکوزن یاد گرفته ام.

پپ در ادامه به بازیکنانش در مورد جدی نگرفتن اشتوتگارت بعد از نتیجه 5-1 برابر آرسنال هشدار داد:

ما 35 دقیقه در آن بازی خوب ظاهر شدیم. اما 35 دقیقه خوب بودن کافی نیست. اینگونه نمی توان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، و یا به نیمه نهایی رسید. این را هم نباید فراموش کرد که آرسنال در وضعیتی به مونیخ آمد، که ما نیز فصل قبل در همین رقابت ها داشتیم. آنها بسیارری از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشتند، مانند هکتور بلرین، چمبرلین، تئو ولکات، آرون رمزی. پس بهتر است آرام باشیم و عادی رفتار کنیم. در نیمه دوم اجازه ضد حملات بسیاری را به آرسنال دادیم، که این در حالت عادی نباید اتفاق بیافتد.

من نه فقط برای اشتوتگارت، که برای تمام حریفانمان احترام قائل هستم. راه طولانی ای را در پیش داریم، کارهای بسیاری را باید انجام دهیم و هنوز خیلی چیزها برای بهتر شدن وجود دارد. پس باید ادامه داد! باید ادامه داد!

گواردیولا در مورد وضعیت بادشتوبر و احتمال انتقال قرضی او گفت:

ما به مدافعان میانی خود نیاز داریم. در ماه های اخیر فقط ژروم بواتنگ را در اختیار داشتیم. ما به مدافعان نیاز داریم. بادشتوبر را دوست دارم، و به سبک بازی و شخصیت او علاقه دارم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد