وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال رد دعوت به تیم ملی هلند توسط روبن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فوق ستاره بایرن مونیخ ممکن است از حضور در تیم ملی هلند برای دیدارهای دوستانه پیش رو صرف نظر کند. 

 

به گزارش FourFourTwo، این احتمال وجود دارد که آرین روبن مهاجم بایرن مونیخ، که اخیرا از بند مصدومیت رها شده و به ترکیب تیم بازگشته است، از حضور در تیم ملی هلند در بازی های دوستانه روزهای آینده صرف نظر کند. تیم ملی هلند در تاریخ 13 نوامبر با ولز و در 17 نوامبر با آلمان دیدارهایی دوستانه برگزار خواهد کرد، و دنی بلیند سرمربی این تیم آرین روبن را تیز به تیم ملی فراخوانده است. اما ممکن است روبن به خاطر کسب آمادگی بیشتر و تمرکز بر روی بازی های بایرن مونیخ، دعوت بلیند را رد کند. بال هلندی بایرن مونیخ در ان خصوص گفته است:

“باید صبر کرد و دید که آیا می توانم مقابل آلمان و ولز بازی کنم یا خیر. درباره شرایط خودم با باشگاه صحبت خواهم کرد و باید ببینم که چه تصمیمی منطقی تر است. باید در مورد این تصمیم به سختی فکر کنیم. هدف اصلی من هم اکنون حفظ آمادگی و فرم خود تا تعطیلات زمستانی است. من می خواهم بازی های متوالی زیادی انجام دهم و مجددا ثبات پیدا کنم. 6 ماه گذشته افتضاح بود. برای مدتی طولانی مصدوم نبودم، اما یک بار مصدوم شدم و بلافاصله مصدومیتی دیگر گریبان گیر من شد.

“پیش فصل برای من خوب سپری نشد، و به همین دلیل مصدوم شدم. شروع خوبی در این فصل نداشتم. به همین خاطر است که به این موضوع و حفظ آمادگی فکر می کنم. باید دید که برنامه این دو بازی چقدر با من مطابقت دارد. با کادر فنی تیم ملی هلند، بلیند و بایرن مونیخ صحبت خواهم کرد و پس از ان تصمیم نهایی را خواهم گرفت. 

روبن 87 بازی ملی در کارنامه دارد و 28 گل برای لاله های نارنجی به ثمر رسانده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد