وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر: گواردیولا می خواست در آرسنال بازی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرسن ونگر در آستانه دیدار امشب آرسنال و بایرن مونیخ می گوید که پپ گواردیولا تصمیم داشته تحت نظر وی در آرسنال بازی کند. 

 

به گزارش وب سایت یوفا، آرسن ونگر در مورد پپ گواردیولا گفت:

“بله او می خواست تحت نظر من بازی کند. من با او ملاقات کردم و او می خواست برای آرسنال بازی کند. فکر می کنم او در آن زمان 30 یا 31 ساله بود. پس از آن، پپ در سال 2001 به برشا در ایتالیا رفت، در حالی که من در تیمم بازیکنانی مانند پاتریک ویرا و امانوئل پتی داشتم که هم بسیار جوان بودند و هم در تیم ملی بازی می کردند. در آن زمان وی نشان داد که دارای چه شخصیت بزرگی است. گواردیولا دارای یک ذهنیت بسیار خوب و یک رویکرد بسیار مثبت از نظر فوتبالی است و من تصور می کنم به همین دلیل است که وی بسیار مناسب بایرن مونیخ است. او تبدیل به یک مربی بسیار بزرگ شده است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد