وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر: گواردیولا میخواست به آرسنال بیاید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، فاش کرد پپ گواردیولا در زمان بازی قصد داشت به توپچی ها بپیوندد.‏    
گواردیولا در زمان بازی در بارسا به عنوان یکی از بهترین هافبک های دفاعی ‏فوتبال اروپا شناخته می شد و در نهایت در سال 2001 از آبی و اناری ها جدا شد. ونگر فاش کرد که او ‏قصد داشت به آرسنال ملحق شود اما این مربی فرانسوی مانع انجام این انتقال شد.‏
او به خبرنگاران گفت:" او می خواست برای آرسنال بازی کند. من در خانه با او دیدار کردم؛ او آن زمان ‏‏30 یا 31 ساله بود. واقعا به طور دقیق به یاد ندارم اما او در نهایت به ایتالیا رفت. من بازیکنانی مانند ‏پاتریک ویرا و امانوئل پتی را داشتم که هنوز جوان بودند. وقتی با هم صحبت کردیم، او شخصیت فوق ‏العاده ای از خود نشان داد."‏
ونگر همچنین شیوه مربیگری گواردیولا را تحسین کرد و گفت:" من شیوه بازی مثبت تیم های او را ‏تحسین می کنم. او نگرش مثبتی به فوتبال دارد و یک مربی فوق العاده است."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد