وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قهرمان جهان در شوک؛ یورش پلیس به مقر فدراسیون فوتبال آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد آتش اتفاقات و رسوایی های اخیر فیفا این بار دامن آلمان را گرفته است.  

 

به گزارش BBC، صبح امروز رسانه های آلمانی خبری تعجب آور را مخابره کرند که طی آن اعلام شده بود که پلیس این کشور برای بازرسی و بررسی رسوایی های اخیر فیفا به ساختمان و مقر فدراسیون فوتبال این کشور یورش برده است.

طبق این خبر همچنین پلیس خانه ولفگانگ نیرزباخ، رئیس کنونی فدراسیون فوتبال آلمان و تئو تسوانسیگر، رئیس پیشین این فدراسیون را بازرسی کرده است. این اتفاقات در پی ادعاهایی است که اعلام می کرد فدارسیون فوتبال آلمان چهار میلیون و نهصد هزار دلار بودجه سری برای تضمین بدست آوردن رای‌های لازم جهت کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، اختصاص داده بوده است. طبق این ادعا این ۴.۹ میلیون دلار از طرف کمیته سازماندهی فدراسیون فوتبال آلمان به فدراسیون جهانی فوتبال پرداخت شده بوده است.

با این حال هفته‌نامه اشپیگل گزارش داده است که سران این فدراسیون این ادعاها را تکذیب می کنند و  دفتر رئیس پیشین فدراسیون فوتبال آلمان پیش از این  اعلام کرده بود که از تحقیق در مورد تخلف‌های مالیاتی مرتبط با جام جهانی ۲۰۰۶ استقبال می کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد