وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فولر: رم فاتح اسکودتو خواهد شد؛ آن ها در لیگ خود بایرن مونیخ ندارند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رودی فولر، مهاجم اسبق رم و مدیر ورزشی بایرلورکوزن معتقد است که گرگ ها قهرمان سری آ خواهند شد.  

رم در یک بازی تعیین کننده چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لورکوزن می رود، این دو تیم دو هفته گذشته در نبردی جذاب به تساوی 4-4 رضایت دادند. رودی فولر،مدیر ورزشی لورکوزن که پنج سال برای رم نیز به میدان رفته است در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

"از سال 1987 که من به رم رفتم تاکنون چیزی تغییر نکرده است. قلب های هواداران رم بسیار بزرگ است. بازی ما با رم دیوانه کننده بود، یک نمایش جذاب برای هواداران! وقتی رم بازی را به تساوی کشاند آن ها شاد شدند و وقتی ما در دقایق پایانی گل زدیم شاد شدیم. رم نشان داد که می داند چطور خوب بازی کند، آن ها می توانند در ایتالیا بهترین باشند و شانس خوبی برای قهرمانی دارند."

فولر ادامه داد:

"بازی سختی پیش رو داریم، اگر در المپیکو شکست نخوریم آن گاه شانس خوبی برای صعود خواهیم داشت. من و همسرم زندگی خوبی در دوسلدورف داریم و همچنین برخی خویشاوندان ما در ایتالیا هستند. من خیلی زیاد به رم نمی آیم اما بازگشت به رم همیشه لذت بخش است. من به رمی ها حسادت می کنم زیرا در لیگ شان بایرن مونیخ ندارند. فکر می کنم آن ها بتوانند قهرمان اسکودتو شوند."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون سرخ دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 22:02

طعنه بدی به ایتالیایی ها زد.امیدوارم اث رم را حذف کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد