وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر: با دفاع مطلق برابر بایرن دوام نمی آوریم

arsenewenger-cropped_1x493vzepq7xs1ox6q3f8i941q.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ارسنال ضمن اذعان به این نکته که راضی به کسب یک امتیاز از الیانس اره نا می باشد هشدار داد که تیمش نمی تواند 90 دقیقه در برابر بایرنی ها دفاع کند. 

 

توپچی ها بازی رفت خود برابر قرمزهای مونیخ را با دو گل به سود خود به پایان رساندند و چهارشنبه در دیدار برگشت به مصاف این تیم خواهند رفت.

ارسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال در رابطه با این دیدار گفت:«امروز اذعان می کنم ک از کسب یک امتیاز راضی خواهم بود ولی نمی توان در برابر بایرن عقب نشست.با کیفیت خط حمله ی ان ها نمی شود 90 دقیقه در برابر بایرن مقاومت کرد.باید هر زمان ک می شود فشار را از روی خودمان کم کنیم و به حمله کردن و زدن گل بیاندیشیم.این ساختار تیم ماست.اگر فقط بخواهیم تا بازیکنان دفاع مطلق کنند،بعید می دانم کار سودمندی از پیش ببریم.ما باید در هر زمانی ک می توانیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم.»

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
painkiller دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 15:07

از صحبت های بایرنی ها معلومه فکر کردن آرسنال دفاعی بازی میکنه اگر بخواد بازی تهاجمی نشون بدن و پرس کنن شاید غافلگیر بشن البته اگه بخوان پرس کنند بچه ها راحتر میتونن حمله کنند در کل دلم میخواد بازی رو پر گل ببریم ولی لوا که تو این چند بازی اخیر تک به تک های زیادی رو از دست داده به ویژه جلو همین آرسنال و روبنی که معلومه هنوز ترس داره از مصدوم شدن بنده به برد خفیفم راضیم البته اگه مربی زیاد نابغه بازی در نیاره و بازی رو تقدیم اونا نکنه
به امید برد

من فقط بایرنیم دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 16:05

ولی بنده ی بردیا دارم میبینم که تو تاریخ بازیا ارسنال بایرن بی همتا باشه.مدیرا بایرن هشدار دارن میدن با طرفدارا کمتر از 7تا اعتصاب میکنیم.همه هفت رو که به خاطر دارن.اصلا این 7 مقدسه 77777777777777777777777777777

محمد دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 16:37

حالا خوبه بازی روفت رو دفاع مطلق کردن.

جوری حرف می زنند که تیمشون تهاجمیه

Levandofski دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 19:27

جهنم آلیانز تو راهه!!! به پیش!

m.saeid دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 19:36

من خیلی میترسم

من فقط بایرنیم دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 20:00

نترس من اینجام تا شش تاش بامن

b سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 01:02

اره والا بازی رفت که فقط دفاع کردند و ما بی دقتی به خرج دادیم.چه کار کردند مگه!!!!دوست عزیز من فقط بایرنیم،شما اصفهانی هستی برادر؟

من فقط بایرنیم سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 10:14

irani hastam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد