وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مرته ساکر: با یک بایرن مونیخ "عصبانی" روبرو خواهیم شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از اینکه آرسنال موفق شد تا بایرن مونیخ را در لندن شکست دهد، مدافع آلمانی توپچی ها به هم تیمی هایش هشدار داد که تیم رقیب در خانه با عصبانیت و با رویکردی انتقام جویانه بازی خواهد کرد.  

به گزارش سایت Independent، کسب پنجمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر موجب شده است تا اعتماد به نفس در اردوی آرسنال موج بزند، اما پر مرته ساکر به هم تیمی های خود هشدار داد که مراقب واکنش بایرن مونیخ به شکست در دیدار رفت باشند. آرسنال در آخرین دیدار خود در اروپا موفق شد تا با ارائه عملکردی بسیار خوب، قهرمان آلمان و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با 2 گل شکست دهد. مرته ساکر درباره رویارویی مجدد با باواریایی ها گفت:

“این بایرن، بایرنی عصبانی خواهد بود. ما اولین تیمی بودیم که آن ها را واقعاً به چالش کشیدیم و شکست دادیم. نشان دادیم که می توانیم آن ها را شکست دهیم، این نشانه خوبیست، اما بازی در زمین آن ها شرایط متفاوتی را خواهد داشت. آن ها تلاش خواهند کرد که نشان دهند تیم بهتری نسبت به ما هستند. این دیدار سختی خواهد بود.
 

مدافع آلمانی آرسنال پس از پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل سوانزی درباره وضعیت آرسنال در لیگ برتر گفت:

“ما هنوز چیزی را ثابت نکرده ایم. باید بازی به بازی پیش برویم. در طول چند سال اخیر بازی هایی بوده است که در آن ها شکست خورده ایم، خصوصاً در خارج از خانه. با این حال، حضور در صدر جدول حس متفاوتی دارد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 16:10

حرفش طعنه امیزه ولی وقتی چارتا بخورن با بزرگترش این طور حرف نمیزنه.

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 17:42

به جای این حرفا دعا کنید دو رقمی نشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد