وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: پاداش تلاش سختم را دریافت کردم

روبن: پاداش تلاش سختم را دریافت کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن که پس از چندین هفته دوری از میادین، به ترکیب بایرن مونیخ بازگشت و حتی موفق به زدن یک گل شد، در مورد بازگشت به میادین و احساس خود با سایت بوندسلیگا مصاحبه ای انجام داده است.  

بایرن مونیخ روز شنبه با پیروزی 4-0 مقابل کلن، به رکورد تاریخی 1000 پیروزی در بوندس لیگا رسید. در همین حال آرین روبن نیز پس از مدتها به ترکیب تیم بازگشت، و حتی اولین گل بازی را به ثمر رساند تا 75 ـمین گل خود در 131 بازی بوندس لیگا را به ثبت برساند. پس از سوت پایان این دیدار ستاره هلندی بایرن مونیخ مصاحبه ای با سایت بوندس لیگا انجام داد.

آرین روبن، تبریک به خاطر بازگشت فوق العاده ات! پیش از بازی هم گفته بودی که حس خوبی داری. آیا انتظار چنین بازگشت خوبی را داشتی؟

همیشه باید صبر کنید و ببینید چه پیش می آید. از اینکه به میادین بازگشتم خیلی خوشحالم. فکر می کنم به شکل شگفت انگیزی از ابتدا خوب بودم. اما من پیش از آن به خوبی تمرین کرده بودم و حس خوبی داشتم. به ثمر رساندن این گل، پاداش تلاش سخت بود که آن را دریافت کردم. پیروزی 4-0 حس بهتری نیز به شما خواهد داد.

اینکه نتوانستی در این چند هفته بازی کنی چقدر سخت بود؟

برای یک فوتبالیست سخت ترین چیز این است که تنها قادر به تماشای مسابقه باشد. باید تمام انرژی مثبت خود را در پروسه ریکاوری خود بگذارید. من هرچه در توان داشتم انجام دادم و به سختی تلاش کردم. در این مدت از حمایت همه نیز برخوردار بود. حالا من برگشته ام.

به نظر می رسد که بایرن فارق از اینکه چه بازیکنانی را در ترکیب در اختیار داشته باشد، فوق العاده بازی می کند.آیا این کلید موفقیت تیم است؟

این به خاطر کادر مربیگری خوب ماست. آنها همیشه از امادگی کامل ما اطمینان حاصل می کنند. با این وجود این به بازیکنان نیز بستگی دارد. اگر چند بازیکن آماده نباشند، بقیه می توانند به خوبی بازی کنند. ما به خوبی تمرین می کنیم، و این بسیار مهم است. چرا که ما بازی های بسیار زیادی را در طول فصل پیش رو داریم. این هفته ما در هفت روز سه مسابقه داریم، که نیازمند نیروی انسانی و بازیکنان زیادی است. با 11 بازیکن نمی توانیم موفق شویم.

آیا تمرکز تیم پس از شکست 2-0 مقابل آرسنال بیشتر شده است؟

قدرت روحی تیم شگفت انگیز است. ما همیشه تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، اما گاهی اوقات با شکست مواجه می شویم و همه چیز خوب پیش نمی رود، مانند بازی آرسنال. ولی ما باید از این اتفاق ها درس بگیریم و خود را بهتر از قبل کنیم.

آیا بایرن مونیخ در فضاهای بسته و محدود بهتر عمل می کند؟

از این لحاظ، بازی اخیر یک نقطه عطف و برجسته بود. کلن در عمق خط دفاعی به صورت فشرده ظاهر شد، و این چیزی است که مشابه آن را در دفاع هندبال می بینیم. اما این مهم نیست. کلن تاکتیک خود را انتخاب می کند و ما باید راه حلی پیدا کنیم. حتی در این شرایط نیز موقعیت هایی بدست می آید که ما باید از آنها نهایت استفاده را ببریم.

این 1000 ـمین پیروزی بایرن مونیخ در بوندس لیگا بود، این رکورد برای تو چه معنی ای دارد؟

برای من، و شاید برای بقیه بازیکنان، مهمتر از این رکوردها کسب عناوین در فوتبال هستند. باید خودنسرد باشیم و به مسیر خود ادامه دهیم. همیشه بازی بعدی نیز وجود دارد، و ما بازی سختی را نیز در این هفته پیش رو داریم.

نظرت در مورد دیدار پیش رو مقابل وولفسبورگ در جام حذفی، که قهرمان فصل پیش نیز شد چیست؟

بازی سختی خواهد بود و در بالاترین سطح برگزار خواهد شد. درست مثل لیگ قهرمانان اروپا. شاید مرحله دوم دی اف بی پوکال باشد، اما ما باید آماده باشیم. اگر پیروز شوید به مرحله بعد راه پیدا می کنید، و اگر شکست بخورید حذف خواهید شد. مقابل تیمی مثل وولفسبورگ نباید مرتکب اشتباه شویم. با نتیجه تساوی نیز مقابل آنها بد شانس بودیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 18:05

بالاخره باید جواب این همه اشکا و گریه ها هواداراتا میدادی که البته همیشه به خوبی امجام دادی این کاررو.همیشه روبن باش و بمون برامون و سه گانه بیار اندازه داداشم دوست دارم سالار باواریا.به عشقتmia san mia

روبن دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 21:43

فدات روبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد