وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر کلن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیروز در هفته دهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال کلن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.   

پپ گواردیولا:

افتخار می‌کنم که در این لحظه تاریخی سکان هدایت بایرن در دست من بود و به همه تبریک می‌گویم. این باشگاه همواره بخشی از زندگی من خواهد بود. مردم نمی‌توانند تصورش را بکنند که ده برد پشت سر هم به دست آوردن چقدر دشوار است. امیدوارم این روند همینطور ادامه داشته باشد. حالا باید برای بازی جام حذفی مقابل ولفسبورگ آماده شویم. امشب را استراحت می‌کنم و از فردا تمرکزم را می‌گذارم برای بازی بعدی. آرین این استعداد خارق‌العاده‌ای را دارد که دیدید، به آن روحیه خوب، کاریسما، حرفه‌ای‌گری و شم گلزنی‌اش را هم اضافه کنید. ما به این عوامل نیاز داریم، ما به آرین نیاز داریم؛ چقدر دلم برای بازی‌اش تنگ شده بود! البته او هنوز زمان لازم دارد، چرا که نشده یک فصل کامل را بدون آسیب‌دیدگی طی کند. امیدوارم فرانک ریبری هم هرچه زودتر برگردد. امشب کینگزلی کومان و داگلاس کاستا هم خیلی خوب بودند.

 

فیلیپ لام:

این 10 بازی خیلی سخت بودند، ولی واقعا متأثرکننده است که تیم ما چطور با سربلندی قدم به قدم به جلو می‌تازد. به این روند ادامه خواهیم داد. روز سه‌شنبه در جام حذفی هم هدفمان طبیعتا صعود به دور بعدی است. در ضمن من خواسته تیم را به پپ گواردیولا انتقال داده‌ام و امیدوارم او پیش ما بماند.

 

توماس مولر:

کلن شاید کمی از سایر حریفانمان دفاعی‌تر بازی کرد، بنابراین زدن گل اول و گل دوم خیلی اهمیت داشت. حالا که هزارمین برد بایرن را ثبت کردیم، این یعنی باید سه‌شنبه هم ببریم. برای خلق این آمار زیبا و قابل افتخار همه باشگاه تلاش و همکاری کرده بودند، ولی مشغول شدن به این مسئله نباید باعث غفلت از بازی بعدی‌مان شود. مسابقه سه‌شنبه بسیار مهم است. مقابل ولفسبورگ باید یکی دو متر بیشتر فضا برای ابتکار عمل ایجاد کنیم، چونکه می‌دانیم این تیم چه دفاع فشرده‌ای دارد و این ناحیه نقطه قوت آنهاست. جبران باخت 5 بر 1 مقابل ما در بوندسلیگای امسال هم به آنها انگیزه مضاعفی می‌دهد، از اینرو می‌دانیم بازی سختی در انتظارمان است. از اینکه آرین روبن دوباره به جمع ما پیوسته هم خوشحالم.

 

آرین روبن:

خیلی خوشحالم؛ خیلی. طبیعتا احساس خوبی پیدا می‌کنی وقتی پاداش سخت کار کردنت را بگیری. البته تا حدودی غافلگیرکننده بود که از ابتدای مسابقه به زمین فرستاده شدم اما راحت بودم و حس خوبی داشتم، دیگر چه رسد به اینکه نتیجه بازی هم 4 بر 0 شود، واقعا روز زیبایی بود. یوناس هکتور بازیکن خوبی است اما بازی امشب ما فقط دفاع هکتور مقابل من نبود، بلکه کلنی‌ها با ده نفر به دفاع می‌پرداختند، زیرا خوب می‌دانستند چقدر مهم است که پیش از پایان نیمه نخست یک گل زده شود. بعد از آن گل همه چیز عالی پیش رفت. راستی بازی کردن در کنار داگلاس کاستا خیلی خوش گذشت، کینگزلی کومان هم خوب کار می‌کرد، آن هم با اینکه 19 سال بیشتر ندارد. این دقیقا همان چیزی است که ما نیاز داریم؛ ما حتی وقتی تعدادی از بازیکنانمان مصدوم هستند، به ارائه بازی قوی و حفظ شخصیتی تیمی بایرن نیاز داریم. همه ما در مورد او (پپ گواردیولا) یک نظر واحد داریم. او مربی فوق العاده ای است. من شخصا از کار با او لذت می برم و اوقات خوشی را با او سپری می کنم. امیدوارم او در این باشگاه بماند. اما در نهایت ما باید فقط بر روی فوتبال خود تمرکز کنیم.

 

پتر اشتوگر (سرمربی کلن):

ما یک کارت تبریک برای هزارمین برد تاریخ بایرن حاضر کرده بودیم که امید داشتیم آن را هفته آینده برایشان ارسال کنیم. واقعا بایرن مونیخ توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد و دفاع کردن درمقابل این تیم بسیار سخت است.

نظرات 4 + ارسال نظر
nariman-B.MUN یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 02:03

wlc arian

من فقط بایرنیم یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 10:12

اقایونی که میگفتن سر دعوا روبن و داگلاس روبن حسودیش میشده حالا برو نظرشا بخون فقط ی مرد میتونه اینو بگه ی مرد.همه از بودن پپ راضی هستن پس ما طرفدارام همه خوشحال باشیم.mia san mia

عقاب سفید یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 12:22

سلام
بازی سه شنبه شب جام حذفی در برنامه پخش شبکه 3 قرار گرفت!

رهگذر یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 15:31

سلام و تبریک به همه دوستداران بایر شخصا پپ و دوست دارم ولی بایر مهمتره امیدوارم بهترین تصمیم و برای بایر بگیرن بزرگان این تیم ولی خدایی یه سوال چرا بازیهای بایر پخش نمیشه ؟یعنی از بازیهای جزیره کمتره ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد