وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - کلن: آمارها و حقایق

آمار و ارقام در مورد مصاف با کلن چه می گویند؟ رکورد بایرن برابر کلن چیست؟ چه کسی قاضی دیدار دهم بایرن در بوندسلیگا خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوال ها مارا همراهی کنید.  


*قرمزها بدنبال رکورد تاتنهام

اگرچه برد1_0برمن موجب شد تا رکوردی جدید در شروع یک تیم در بوندس لیگا به ثبت برسد،ولی اکنون بایرن با 9 برد پیاپی بهمراه رئال در جایگاه سوم بهترین شروع در بین پنج لیگ معتبر اروپایی قرار دارد.رم با کسب ده برد در فصل 2013_14 دوم است و تاتنهام با پشت سر گذاشتن 11 دیدار متوالی توأم با برد در فصل 1960_61 در جایگاه نخست است.

*عملکرد بی نظیر در خانه

با توجه ب امار بایرن در خانه،کسب دهمین برد متوالی دور از دسترس نیست.بایرن تمامی بازی های خانگی این فصلش را برده است و در این 6 دیدار 25 گل به ثمر رسانده و سه گل دریافت کرده است.

*مراقب باشید!

در ان سو تیم کلن عملکرد بی نظیری در مونیخ داشته است.هیچ تیمی به اندازه ی تیم بیلی گات بایرن را در مونیخ نبرده است(9بار).همچنین بعد از برمن که 53 گل در مونیخ به بایرن زده است،تیم کلن با زدن 51 گل دوم است.

*امار رو در رو

در مجموع دیدار های دوتیم،39بار بایرن و 23 بار هم کلن پیروز شده است و 22 دیدار هم مساوی شده.بایرن163 گل به کلن زده است و 115 گل دریافت کرده.در مونیخ و در 42 بازی بایرن 20بار پیروز از زمین خارج شده و 88 گل زده است.اخرین مصاف دو تیم هم با برد 4_1 مونیخی ها در ماه فوریه به پایان رسیده است.

*داوران

فلورین مه یر برای دومین بار در این فصل قضاوت بایرن را برعهده خواهد داشت.در دیدار قبلی بایرن با 3 گل لورکوزن را برد.هونگر هنشل،ساشا تی لرت کمک های او خواهند بود و تورستن شریور داور چهارم خواهد بود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم شنبه 2 آبان 1394 ساعت 10:02

رکورد رم رو که هیچی تاتنهام رو هم میزنیم و رکورد تازه میسازیم با صد بردپیاپی.دیگه حرفی نیست جز بازی ارسنال که دارم دیوونه میشم زودتر بیادا خیالم راحت شه ن از برد از تعداد بالای گلها.mia san mia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد