وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی و بیل در بایرن؟ پپ بدنبال تیمی لندنی؟

ancelotti-bale.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالیکه آینده ی پپ و بایرن هم چنان نا مشخص است،شایعات پیرامون سرمربی فصل اینده ی بایرن هر روز قوت می گیرد. 

 

در حالیکه پیش تر برخی منابع از توافق شفاهی انجلوتی و بایرن خبر داده بودند،اکنون روزنامه ای انگلیسی ادعا کرده است که انجلوتی در صورت پذیرفتن هدایت بایرن،گرت بیل ولزی را هم به این تیم خواهد اورد.

 همچنینmailonlineادعا کرده است که پپ گواردویلا به دوستان خود گفته است که بدنبال سرمربیگری در لیگ انگلیس است،آن هم با پذیرفتن سکان هدایت تیمی از لندن!

این شایعات در حالی بیان می شود که رومینیگه پیش تر اعلام کرده بود که بزودی با گواردیولا به مذاکره خواهد نشست و نتیجه اش را علنی خواهد کرد.

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
googooli شنبه 2 آبان 1394 ساعت 02:33

کاش تکلیف پپ زودتر مشخص بشه

عزیز شنبه 2 آبان 1394 ساعت 07:13 http://bayern.blogsky.com

فقط خدا کنه گواردیولا تمدید نکنه تا از دستش خلاص بشیم

bayern<3 شنبه 2 آبان 1394 ساعت 08:33

تیم گواردیولا خیلی خوبه ولی ثبات نداره. انچلوتی بیاد عالی میشه. در کل بایرن دست فیروز کریمی هم باشه همیشه فوقالعادست. چه برسه انچلوتی.

من فقط بایرنیم شنبه 2 آبان 1394 ساعت 10:35

پپ بمونه بهتره ولی اگه رفت من صد درصد مخالف حضور انجلوتی هستم.داریم مثل میلان چند سال پیش میشیم که میلان فقط به فکر نتیجه بود و بازیکن سازی رو رها کرد ی جام هم اورد ولی از ی جایی شروع به نزول کرد تا شد این.بازیکنای جوون مثل جواهرات ی تیم هستند تیم ما داره پیر میشه بهتره ی مربی بازیکنساز بیاد و در کنارش نتیجه خوب هم بگیره گزینه هامو گفتم با دلیل(هکینگ).اینتر مورینیو یادتونه ی سال قهرمانی بعدش همه ستاره ها رفتن یا بازنشست شدن اینم وضعه اینتر الان.من دلم نمیخاد تیمم مثل اینا بشه که زنگ تفریح بودن این چندساله.تیمی مثل بایرن باید ی تیم جوون پشتش باشه تا کم نیاره جایی.کسایی مثل بیل برا پول اینورا اونور میرن تعصبی هم رو تیم ندارن داربد میبینید که تو رقال.بازیکن باید جوون با کیفیت مثل تا ی حدودی داگلاس که البته احترام بزرگترشا داشته باشهMIA SAN MIA

مهدی شنبه 2 آبان 1394 ساعت 10:57

من خیلی خیلی ز بیل بدم میاد با اون موهاش از انجلوتی هم بدم میاد پپ عالی توی بایرن اگه انجلوتی سرمربی گری بلد بود از رئال اخراج نمیشد .حتی برای رئال یک مقامم نیاورد حتی توی لیگ بایرن باید پپ و نگه داره

Ariya1900 شنبه 2 آبان 1394 ساعت 12:26

دوستان عزیز ما همه دوست داریم که بایرن تیم محبوب مون نتایج طلایی بگیره

ولی باور کنید که من کلا از ایتالیایی ها و همچنین از این مربی بیزارم.. یعنی از دیرباز همینطوری بوده که آلمانی ها با ایتالیایی ها اصلا جور نبودند..

حتی این کشو آلمان رو توی جنگ جهانی هم تنها گذاشت..یعنی اینو میخوام بگم که ایتالیایی ها خیلی نامرد و زیراب زن هستند.. و نباید باهاشون رفاقت کرد.

این حرف منو طرفدارای قدیم و بیست سال پیش بایرن و آلمان شاید درک میکنند و میفهمند که من چی میگم.

به هرحال من هرگز این مربی رو قبول ندارم... ما یک مربی آلمانی میخوایم همین.

یه رئالی شنبه 2 آبان 1394 ساعت 12:28

اقا مهدی کارلتو مربی بزرگیه
کارشو هم خوب بلده فقط با نامردی پرز از رئال اخراج شد همه بازیکنا و هوادارا هم دوسش داشتن
جمله اخرت اصلا درست نیست..انجلوتی توو فصل اولش چهارتا جام اورد که مهم ترینش چمپیونزلیگ بود..اگه مربی نبود که گواردیولا رو نابود نمیکرد
توو فصل دوم هم 22 تا برد پیاپی داشتیم ولی مصدومیت مودریچ و خامس و... باعث شد جام نگیریم
مثل بایرن که بخاطر مصدومیت تو لیگ قهرمانان پارسال حذف شد
در کل امیدوارم انجلوتی مربی بایرن نباشه چون کار رئال توو چمپیونزلیگ خیلی خیلی خیلی سخت میشه
بایرن امسال هم عالیه هرچند از ارسنال باختین ولی به تیمتون ایمان داشته باشین امیدوارم مصدوم ندین و ما هم مصدوم نداشته باشیم که بشه از فوتبال لذت برد
موفق باشین

Bayern<3 شنبه 2 آبان 1394 ساعت 13:49

انچلوتی بیاد فوق العاده میشه بایرن ببین کی گفتم. دیگه نگران این نیستی که نکنه همه رو ببریم یوهو تو بازی های حساس گند بزنیم . این مربی تو بازی های مهم همیشه بهتر عمل کرده.مثل رئال پارسال که همش به اتلتیکو یا میباخت یا مساوی میکرد ولی تو چمپیونز لیگ بردش.

ali شنبه 2 آبان 1394 ساعت 15:23

مثل اینکه انجلوتی با بیل قرارداد داره. هر جا میره بیل هم با خودش میبره

morteza یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 15:32

نباید پپ بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد