وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: تقابل رئال و بایرن برای من خاص خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اسپانیایی از تیم قبلی اش می گوید. 

 

به گزارش AS، ژابی آلونسو هافبک بازیساز بایرن مونیخ که فصل پیش از رئال مادرید راهی این تیم شد، در مورد این تصمیمش می گوید:

“تا به امروز که از حضور در این باشگاه لذت برده ام و یک تجریه فوق العاده داشته ام و امیدوارم که این فصل همه چیز از فصل پیش هم بهتر پیش برود.

او همچنین در مورد تقابل رئال مادرید و بایرن مونیخ در اروپا اضافه کرد:

“این اتفاق برای من خاص و هایجان انگیز خواهد بود چرا که برای 5 سال من لباس رئال را بر تن کردم و هنوز هم رابطه نزدیکی با باشگاه و بازیکنان در مادرید دارم، درست همانند لیورپول.
 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم جمعه 1 آبان 1394 ساعت 17:19

بازی رقال بایرن مونیخ جدال مغضها بوده همیشه تفکرات مربی با مربی.جدال هافبکهایی مثل کینگ ارتور با ایسکو یا مودریچ همه را به وجه میاره امیدوارم بخوریم بشون حتما وترکیب بایرن اینکه میگم باشه.نویر تو گل.دفاعها:بواتنگ و بن عطیه اخر چپ الابا راست ناخدا لام.هافبکهامون کینگ ارتور الکانتارا مارتینز.داگلاس ریبری و روبن هم جلو.لوا رو نیمه دوم میارم تا با شرایط اشنا بشه چون لوا نشون داده تعویضی بیاد بهترهmia san mia

من فقط بایرنیم جمعه 1 آبان 1394 ساعت 18:18

بچه ها اشتباه شد داگلاس رو هم نیمه دوم میارم به جا داگلاس مولر رو بزارید.ایول.البته نظرمه دیگه حالا شما بهتر سراغ داری بچین

tina جمعه 1 آبان 1394 ساعت 18:29

ریبری نمیتونه دو نیمه کامل بازی کنه

من فقط بایرنیم جمعه 1 آبان 1394 ساعت 18:35

عزیز اولا که ریبری پاش بیفته چارتا نیمه بازی میکنه بعدم داگلاس و کومان و لوا را برا این منظور گزاشتم بیرون که اگه خدای نکرده نتونست زبونم لال این جوون هارا بکنیم تو زمین.ترکیبا نظر بدین از ریبری ونتونسنش چیزی نگین که واقعا طاقتشا ندارم.ترکیب

tina جمعه 1 آبان 1394 ساعت 22:30

بابا انصاف داشته باش دگه مگه هر بازیکنی تا ابد قویه الان رونادو هم داره تقریبا دوران اوجش رو تموم میکنه هر بازیکنی یک دی داره دیگه

Issa شنبه 2 آبان 1394 ساعت 00:09

والا با این مربی اگه خوردیم به ریال یا مثلا پاریس سن ژرمن مطمینم میبازیم و حذف میشیم

من فقط بایرنیم شنبه 2 آبان 1394 ساعت 00:22

اخه ما چون خیلی خوبیم تینا جان. من بت میگم ریبری ما از این پرتقالی که میگی و ارزانتینیه بالاتره تو قبول کن .دور از شوخی حرفت درسته ولی نمیخام به خودم بقبولونم که ریبرو یروز تموم میشن میخام با هاشون حال کنم حالا حالاها.وقتیم رفتن به یادشون بسوزمو بسازم مثلشون که نمیاد ولی شالا کسی بیاد که یذره منو به یادشون بندازه .سخته به خدا برام.تینا از تو هم ی خاهش دارم لطفا روبری رو با هیچکسمقایسه نکنید چون از همه بالاترند.ممنونmia san mia

b شنبه 2 آبان 1394 ساعت 00:37

وای امان از دست بعضیا....تو رو خدا تو نوشتن یه کم بیشتر دقت کنید آخه.

من فقط بایرنیم شنبه 2 آبان 1394 ساعت 09:51

bدیگه غلط ندارم که.احساس میکنم حساس شدی رو من65

b شنبه 2 آبان 1394 ساعت 23:45

نه دوست من .حساس نشدم ولی نظراتت رو دوست دارم.اما..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد