وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ پیانیچ را زیر نظر دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بر اساس ادعای اسکای اسپورت، پیانیچ در رادار بایرن مونیخ قرار دارد. 

 

طبق ادعای اسکای اسپورت، دیشب در جریان بازی رم برابر لورکوزن در بای آرنا که با تساوی 4-4 دو تیم به پایان رسید، مسئولان بایرن مونیخ بازی پیانیچ را تماشا کرده اند.

به گزارش football-italia، میرالم پیانیچ که قبلا هم مورد توجه تیم هایی همچون بارسلونا قرار داشته است، اکنون در رادار بایرن مونیخ قرار گرفته است. گفتنی است پیانیچ دیشب نمایش بسیار خوبی داشت و گل زیبایی از فاصله 25 متری وارد دروازه لنو کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 10:15

اقایون یکی از ارزوهای همیشگی من و شاید دست نیافتنی اومدن بهترین بازیکن ارزانتین به بایرن ارزو دارم خاویر پاستوره بیاد بایرن همیشه با بازیش با اینکه بایرنی نبوده کیف کردم چیزی که خیلی کم پیش میاد برا من.حالا میگین پیانیچ اخه ما یکی رو میخایم که تو ی بازی مثل چارسنال برگشت بازی رو برامون در بیاره اگه ریبرو بیان هیچ نیازی نیست ولی ما به ی بازیکن چند پسته مثل همین عزیز یعنی پاستوره نیاز داریم و البته اینم بگم که پاستوره با این همه تفاصیر نصفه ریبرو نمیشه ها هیچ بازیکنی نمیشه. بچه ها من به خاطر اسیب دیدگی مینیسک شاید چندروز نتونم بتون سر بزنم ولی به یادم باشید با اینکه خیلی از نظرات جنجالی و طولانیم اذیت شدین .التماس دعاmia san miaیاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد