وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یورگن کلوپ روی نیمکت بایرن!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شباهت یکی از اعضای کادر فنی بایرن به یورگن کلوپ، به سوژه شبکه های اجتماعی تبدیل شد.   

 
یورگن کلوپ به تازگی هدایت لیورپول را برعهده گرفته و همین باعث شده تا فوتبال دوستان انگلیسی به هر خبری در مورد او واکنش نشان بدهد؛ از جمله شباهت یکی از اعضای کادر فنی بایرن به او که در دیدار دیشب مقابل آرسنال، توجهات را به خود جلب کرده بود.
 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
آلمان 90 + 14 چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 16:17

علی چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 17:24

سلام
پپ کارش تموم شک نکنید

# شواینی خدای فوتبال شواینی خوده بایرن مونیخه#

علی چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 17:39

سلام
اقایون مثلا مدیر
شما انواع نظرها با رکیک ترین فحش رو ثبت می کنید ولی کسانی که میخوان جواب منطقی دقت کن آقایان مدیر جواب منطقی بدن به طرفداری پپ و..... ، بعد از زدن کلید ارسال دیدگاه ، بجای (نظر شما با موفقیت ثبت شد) این جمله (با تایید مدیرت سایت نظر شما ثبت خواهد شد ) میاد. خوبه ما نه فحش به خونواده مدیرت دادیم نه طرفداران پپ .....
شاید مدیر های سایت طرفدار پپ شدن
البته من چندین پیام به بعضی نفرات مدیریت دادم (بدون هیچ توهین یا بی ادبی) شاید ناراحت شدن بهشون پیام دادم.

المان چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 18:44

من فقط بایرنیم چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 18:54

علی بامنم همین کارو کردن فردا اکی شد دیگه این پیاما نداد اگه بایرنی هستی منم از همینجا میگم مدیر دادا این کارو نکن شما با بودن ما مدیری مثل فیفا نباش که ماسکرانو رو میذاره تو لیست خخخخخخخخخخخخخخ.مدیر هوا بایرنیا را بدار تا علیهت نشوریدیم .دیشب اینکارو بام کردی اعصابم خورد شد ولی الان میگم حق داشتین من دیشب داغ بودم با بایرنیها نهربون باشین این اخرین اولتیماتوم منه جدی گفتم.بایرنیها تو دنیا سر امدن پس شومام محکومین بشون احرام بذاریدmia san miaیاعلی

سجاد چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 18:58

با سلام.واقا مدیران این سایت جای تاسف دارن.نظرات منطقی و به دور هیچ گونه توهین بنده که تو تمام سایت های بایرن نوشتم و انتقاد به تیم بود ثبت نمیشه که خیلی جالبه و جای تاسف داره و میگه امکان ثبت این نظر وجود ندارد.فقط میشه تاسف خورد.این نظرم ثبت نکنید.با تشکر.

م مث(مولر خوابه وای اگه پاشه چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 20:11

کاش واقعا کلوپ تو نیمکت بایرن بود

پژمان چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 21:05 http://pars-sports.ir

با عرض سلام و احترام

دوست عزیز اگر افتخار بدید خوشجال میشیم که سایت مارو با عنوان "پارس اسپورتس" لینک نمایید. در صورت موافقت، پس از لینک کردن ما، در وبسایت ما کامنت بدید تا ما هم شمارو لینک کنیم.

ممنون از شما

با آرزوی موفقیت

یورگن کلوپ چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 21:41

درسته خود من بودم که روی نیمکت بایرن مونیخ نشستم، اون عکس بالا عکس خودمه بچه ها

محمدرضا از 96عاشق المان پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 01:23

از اول که این کچل اومد گفتم هزار بار گفتم ...میگم...و خواهم گفت پپ اومد بایرن تا بایرن را نابود کنه این یه نقشه بود ی سیاست کثیف ی بازی بود حالا شما از اول ک من اینو گفتم دیس زدین الانم بزنین چون واقعا منطق و درک ندارین ...البته واس اونایی میگم که دیس میزننچون میدونم طرفدار واقعی نیستن اخه خداوکیلی اگه طرفدار واقعی هستین کدوم مربی اینطور ترکیب میچینه اونم با بهترین بازیکنهای دنیا تو پست خودشون....من وقعا از تعجب نمیتونم چیزی بگم و فقط میتونم بگم خدا کنه پپ از بایرن بره چون بایرن که هیچ فوتبال المان را هم خراب کرد .والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد