وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

علت تاخیر هواداران بایرن مونیخ در ورود به ورزشگاه امارات

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هواداران بایرن مونیخ دقایقی پس از شروع بازی مقابل آرسنال، بر روی صندلی های خود نشستند. آن ها پارچه نوشته هایی در استادیوم با این مضمون قرار دادند: "64 پوند برای یک بلیط، اما بدون هواداران، فوتبال حتی ارزش یک پنی را ندارد!"  

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 10:41

یه دلیلش اینه که چون میدونن ده تا بایرنی برابر 1000 ارسنالیه گفتن دیرتر راه بدیمشون که جوا بدست نگیرن.یادتون باشه یک بایرنی=1000تماشاگر هر تیم دیگه ای هرتیمی تو هر قاره ای.حالا باید دید تو الیانس چه میخان بکنن با این جو الیانسا که میبینم یاد بازیا والیبال ایران میفتم با اون جو البته الیانس خوب ورزشگاه دو سر باخت برا حریفاس اخرین باخت اونجارو یادم نمیاد به کی بوده اصلا داشتیم.قارسنان الیانس میشی چارسنال.روبن د بیا دیگه پشه ام داره کوری میخونه بابا اه.

جلال(نءو نازی) چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 13:17

این بایرن به هیچ جایی نمیرسه

جواد چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 13:44

بابا من بایرنیم آرسنالی نیستم
من نزدیک هشت ساله بایرنیم بایرنی دو اتیشه
حالا اومدم حرف شما رو تایید کنم شدم آدم بد

نویر چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 18:31

ملو مه چی میگین

من فقط بایرنیم چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 18:43

جوادم گفتم اشتباه نوشتم ببخش دیگه توام تا اعصابم خورد نشده .نازی توام اخر فصل میبینم تو کار بزرگترت دخالت نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد