وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود خلاصه و فول مچ دیدار آرسنال - بایرن مونیخ

دانلود در ادامه مطلب... 

 

دانلود خلاصه

دانلود نیمه اول

دانلود نیمه دوم

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 01:04

اگه میخاین بازی برگشتو خلاصه شو بگم: ی جنگ تمام عیار که با کشته شدن تموم قارسنالیا تموم میشه امشبم خیلی نزدیم وگرن باید حذف قارسنال وگریه هاشونا میدیدیم که نخاسیم اینجور بشه برگشت وای وای وای به حالتون وایmia san mia

جواد چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 01:12

آقای من فقط بایرنم روحیتون قابل تحسینه
منم مثل شما میگم 4 تا میزنیم

Wüs╬enfuchs چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 02:32

بالاخره بعد مدتها دیگه نوبت آفتابی شدن اونایی بود که این چند وقت حسابی از بردهای بایرن حرص می خوردن ... انصافا" حق هم دارن خوششون نمی آد دیگه زوری که نیست!

ولی ما که یادمون نمی آد همین ها وقتی بایرن هاینکس که به باته بوریسف سه هیچ باخت ... یا تو آلیانس به همین آرسنال اتفاقا" دو هیچ !....چی میگفتن و نظرشون چی بود! ... اونایی که یادشونه تعریف کنن...

ما که مثل حالا اصلا" خوشحال نبودیم...

nariman-B.MUN چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 05:04

دلایل باخت امشب :
1- بازی فوق العاده ضعیف ژابی الونسو و برنارت که اگه امار توپ لو دادناشونو بگیرن در حد یه فاجعست
2-جابه جایی داگلاس کاستا به سمت راست و محو شدنش توسط گواردیولا
3-تعویض اشتباه کیمیچ ب جای ویدال توسط گواردیولا
این سه تا ب نظر من دلایل باخت امشب بود. نویر و کاستا شب خوبی داشتن ولی چون باختیم کسی به بازی خوب این دو بازیکن زیاد توجه نکرد. باید تو الیانز انتقام بگیریم . یعنی امیدوارم که بگیریم

من فقط بایرنیم چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 10:34

جواد اگه ما دور برگشت نابودتون نکردیم هرچی خاستی تو یکی به من بگو البته اشاره کردم تا هفتسال دیگه ی ضرب به شوما ببازیم که جزو رویاهاتون بود این برد بازم از هم همه رقم هرچی تو بگی ازتون بالاتریم میفهمی بالاتر.پس زیاد شلوغ نکن برا برگشتم جا بذار قارسنالی

من فقط بایرنیم چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 13:21

اشتباهی میگم جواد ببخش هواسم پرته اصلا حالم خوب نیست.ارسنالی میخاسم بگم

جواد چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 13:33

بابا من بایرنیم آرسنالی نیستم
من نزدیک هشت ساله بایرنیم بایرنی دو اتیشه
حالا اومدم حرف شما رو تایید کنم شدم آدم بد

یه بایرنی چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 14:17

آخه چرا وقتی غارسا میبره ما باید ببازیم؟ چرا مثل همیشه دیگه نبردیم اه اه اه ! ولی مطمئن هستم که برگشت 7 تا میزنیم چون تیم ما بایرنه ، بایرن . به امید اینکه تو برگشت 7 تا بزنیم.
اوناییم که نا امیدن ، نا امید نباشن چون اگه بازی پورتو با بایرن رو یادشون بیاد میفهمن بایرن چیه.

محمدرضا چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 19:06

1 پپ هم بلخره می تونه مربی خو بی بشه و کاپیتان خوبی برای تیم بایرن بشه

2 ااره یا نه

محمدرضا چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 19:09

123 مگه زنگ مدرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد