وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: شیوه مدرن بازی بایرن مونیخ به وسیله فن خال ابداع شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی کنونی منچستریونایتد در بین سال های 2009 تا 2011 هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت و کاپیتان فعلی بایرن مونیخ معتقد است که شیوه مدرن بازی تیمش به وسیله لوییز فن خال پی ریزی شده است. 

 

به گزارش سایت Mirror، فیلیپ لام با تمجید از لوییز فن خال، آغاز عصر جدیدی از سلطه بایرن بر فوتبال آلمان و اروپا را مرهون تاکتیک های سرمربی هلندی سابق تیمش دانست. سرمربی کنونی یونایتد از سال 2009 تا 2011 در بایرن مونیخ شاغل بود و با کسب قهرمانی در لیگ و جام های داخلی آلمان، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رساند. فن خال هرگز به چهره ای کاملاً محبوب در باواریا تبدیل نشد، اما فیلیپ لام معتقد است که شروع موفقیت های سال اخیر بایرن در عرصه داخلی و اروپایی به وسیله فن خال رقم خورد. کاپیتان بایرن مونیخ در این باره گفت:

“او تمرکز روی تاکتیک ها را به شکل رساتری به ما معرفی کرد و شیوه مدرن بازی ما متولد شد. وی فردی واقعاً سخت کوش است. توجه و تمرکز روی کوچک ترین جزئیات تاکتیک ها کار مشکلی است، اما فن خال به انجام این کار تمایل دارد. بعضی بازیکنان به این شیوه علاقه ای نداشتند، اما من عاشق تاکتیک هستم، بنابراین برای من جالب بود. شاید فن خال به انجام اشتباهاتی در اینجا اعتراف کند، شاید هم نکند، اما او فرد مناسبی بود که در زمان مناسب به بایرن مونیخ پیوست.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Wüs╬enfuchs سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 16:06

تفاوت مجیز گویی و صداقت وقتی دیگه تمجید نفع خاصی براش نداره مشخص میشه... و قدرشناسی نشانه شعوره که قبلا" هم مشخص بود!

من فقط بایرنیم سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 17:50

زنده باد فنخال خوب بود هرجا هست موفق باشه الابا مولر رواز اون و جوانگراییش داریم موفق باشی مربی با ادب و خوشتیپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد