وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: هیچ بحثی در مورد انتقال به یونایتد وجود ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر اذعان کرده است، که در مورد انتقال او به منچستر یونایتد هیچ بحثی وجود نخواهد داشت. همچنین به نظر او به دلیل تعداد زیاد بازیکنان خارجی، بازیکنان انگلیسی در لیگ جزیره فرصت کافی برای پیشرفت ندارند.  

به نقل از ESPN، توماس مولر که اخیرا به دفعات بسیاری به لیگ جزیره و منچستر یونایتد لینک شده است، هرگونه بحث و گمانه زنی در مورد این انتقال را منتفی دانست. کارل هاینس رومنیگه مدیر عامل باشگاه بایرن مونیخ نیز بارها از رد پیشنهاد سران منچستر یونایتد برای جذب توماس مولر خبر داده بود، و توماس مولر را قلب و نماد باشگاه دانست. رومنیگه در آخرین صحبت خود در این مورد نیز، از ایمیل های  پی در پی از سوی منچستر یونایتد و احتمال بستن اکانت ایمیل خود به روی این باشگاه گفته بود. مهاجم گلزن باواریایی ها در این خصوص گفت:

رومنیگه به خوبی این را گفت، و من با شنیدن این صحبت ها خندیدم! او به روشنی این موضوع را رد کرد. پس بحثی در مورد انتقال به یونایتد وجود ندارد. من چیزهایی را که رومنیگه در مورد من گفت شنیدم. از این موضوع خیلی خوشحالم. در فوتبال هیچگاه چیزی از قبل تضمین شده نیست، اما من 4 سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارم. وقتی به زمین مسابقه می روم و صدای هواداران را می شنوم که اسم من را فریاد می زنند، لحظه به خصوصی برای من است.

مولر پیش از این در مورد وسوسه انگیز بودن دستمزدها در لیگ جزیره صحبت کرده بود، که شایعات پیرامون او را بیشتر کرد. اما او تلاش کرد تا منظور خود را از آن صحبت ها روشن تر بیان کند:

از من در مورد پول پرسیده شد. من هم فقط گفتم که شغل ما فوتبال است و ما از این راه پول بدست می آوریم. هواداران همواره دوست دارند از جنبه احساسی به رابطه باشگاه و بازیکن نگاه کنند و به علاقه شما به باشگاهتان توجه می کنند. از طرفی فوتبال نوعی تجارت و راهی برای کسب درآمد است. همه چیز می تواند خیلی سریع پیش برود. رئیس باشگاه یک روز می گوید که مربی می ماند، اما سه هفته بعد مربی اخراج می شود. نباید فراموش کنیم که فوتبال نه فقط سرگرمی و هیجان، بلکه حرفه و شغل است. من می خواستم این را بگویم.

رابطه توماس مولر و پپ گواردیولا پس از تعویض شدن این بازیکن مقابل بارسلونا و اعتراض او به مربی، موضوع بحث رسانه ها شده است. اما مهاجم بایرن مونیخ آن عکس العمل را تصادفی می داند:

طبیعتا از این موضوع که باید تعویض شوم ناراحت بودم، در حالی که نتیجه بازی 1-0 به نفع بارسلونا است. به عنوان یک بازیکن همیشه دوست دارم برنده باشم. می خواستم کسی باشم که نتیجه بازی را مساوی کند، و حتی گل پیروزی بایرن مونیخ را به ثمر برساند. اما این اتفاق نیافتاد. در آن لحظه عصبانی بودم و شما نمی توانید در آن شرایط احساس خود را کنترل کنید. اما آن موضوع به هیچ وجه به مشکلی قدیمی یا عمیق با مربی مربوط نیست.

مولر که در سال 2014 با مانشافت قهرمانی جهان را بدست آورد، پیشرفت بازیکنان جوان آلمانی را در بوندس لیگا عامل قهرمانی آلمان دانست، موضوعی که به نظر مولر در انگلستان از اهمیت بسیار کمی برخوردار است:

اگر تعداد بازیکنان خارجی و ستارگانی از کشورهای دیگر که به لیگ جزیره می آیند کمتر بود، بازیکنان جوان انگلیسی کار آسان تری داشتند. به دلیل بازیکنان زیاد خارجی، تبدیل شدن به بازیکنی مهم و سطح بالا برای بازیکنان جوان انگلستان سخت شده است. اما در آلمان بازیکنان آلمانی فرصت بیشتری دارند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 01:41

هیچ بحثی گفتم یبار هرکی تو تیمه برا عشقشه ن پول از وقتی فوتبال ایران پولی شد به این روز افتاد که جلو گوام هم باید بترسیم دیگه اخه.بایرن پولی نمیشه هر کیم پول زیاد بخاد مث جناب کروس با لغت میندازیمش بیرون عشقmia san mia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد