وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و توپچی ها پیش از دیدار فردا شب

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سه شنبه از دور سوم لیگ قهرمانان اروپا آرسنال در ورزشگاه امارات لندن میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. در ادامه نظر مربیان و بازیکنان دو تیم را راجع به این دیدار می خوانید. 

 

پپ گواردیولا:

در چنین شرایطی که آرسنال محکوم به برد است، شانس این تیم برای پیروزی بیشتر از ما خواهد بود؛ چون آنها مجبورند برای کسب سه امتیاز، بهترین بازی خودشان را انجام دهند و از این نظر برتری هایی بر ما خواهند داشت. ما باید با این انگیزه بالای آرسنال بجنگیم و هوشمندانه بازی کنیم.برای من اصلا مهم نیست که آرسنال تابدینجا بدون امتیاز است. وقتی من تیمی را آنالیز می کنم، به رتبه اش در جدول اهمیت نمی دهم. به گونه ای حریف را بررسی می کنم؛ انگار در صدر جدول و شش امتیازی است. آرسنال از لحاظ فنی و تکنیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و بازی مقابلشان بسیار دشوار است. ونگر 20 سال است که مربی آرسنال است و در شرایط حال، این امر باورنکردنی و غیرممکن است. او برای آرسنال نه یک مربی که یک مدیر ورزشی تمام عیار است. ونگر وقتی به آرسنال پیوست، شیوه و سبک بازی این تیم را تغییر داد. پیش از او، آرسنال یک تیم دفاعی بود. ونگر برای آرسنال فراتر از یک مربی است. او همه چیز این باشگاه به حساب می آید.

 

فیلیپ لام:

بدون شک خاطرات خوبی از دیدار مقابل آرسنال داریم، به خصوص سال فوق العاده 2013 و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا. من همچنین به عملکرد های خوب خودمان مقابل آرسنال در سالهای اخیر فکر می کنم. اتفاقات مثبتی در لندن برای ما افتاده است. اما نمی توانیم به همین خاطرات بسنده کنیم و با این افکار برای روز سه شنبه امیدوار باشیم. آنها تیم خوبی هستند و از توانایی های فردی بالایی برخوردارند. آرسنال واقعی در لیگ داخلی آنها نمایان است. اکنون آنها در لیگ قهرمانان اروپا تحت فشار هستند. آرسنال به پیروزی مقابل ما نیاز دارد، اما ما نیز آماده هستیم. آرسنال همیشه حریف خطرناکی بوده است. چرا که آنها تیم خوب و باکیفیتی دارند. تیمی با بازیکنان پویا و سطح بالا. آنها مانند خود ما، دوست دارند توپ را در اختیار خود داشته باشند. اگر مالکیت توپ و کنترل بازی  را در اختیار داشته باشیم، می توانیم آنها را آزار دهیم. چرا که در این صورت آنها نمی توانند قدرت واقعی خود را نشان دهند. اما ما باید به خودمان توجه کنیم و فوتبالی که می خواهیم ارائه دهیم: مالکیت، تمرکز، بازی هجومی و دفاع مستحکم. اگر ما اینگونه بازی کنیم، همه چیز برای حریف سخت خواهد شد. هنوز با آنها (مسوت اوزیل و پرمرتساکر) تماس نگرفته ام، ولی از اینکه دوباره هم تیمی های سابق خودم را در تیم ملی آلمان می بینم خوشحالم. ما با یکدیگر زمانهای زیاد و مهمی را سپری کرده ایم، مهمترین آنها قهرمانی جام جهانی 2014 بود. اما این موضوع در زمین مسابقه اهمیت ندارد. هر کجا که باشیم هدفمان پیروزی است. می خواهیم سه شنبه نیز پیروز شویم.

 

توماس مولر:

آرسنال تحت فشار بسیار زیادی قرار دارد و محکوم به پیروزی است؛ با این حال نمی توانم بگویم کدام تیم شانس بیشتری برای برد دارد. بدون تردید این از آن دست بازی هایی است که تمام توجهات را به خود جلب می کند. ما در دو سال اخیر دو بار در ورزشگاه آرسنال بازی کرده و هر دو بار نیز پیروز شده ایم. من نیز در هر دو بازی گل زده ام و فردا که پای به ورزشگاه بگذارم، خاطرات خوبی برای من تداعی خواهد شد. دیدار سخت و دشواری خواهد شد. ما از حالا برای این بازی هیجان زده ایم. هر دو تیم، سبکی هجومی دارند و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و در نهایت هم ما پیروز شویم.

 

آرین روبن:

فکر می کنم آنها از کیفیت لازم برخوردارند. فکر می کنم فصل گذشته آنها خیلی ‏خوب کار کردند. آنها دو جام بردند؛ جام حذفی و کامیونیتی شیلد.‏‎ آنها به نظر خیلی باثبات به نظر می رسند و امسال هم خیلی قوی هستند. از دو شکست آنها در ‏چمپیونزلیگ بسیار غافلگیر شدم اما آنها در روز خوب شان، می توانند هر تیمی را شکست بدهند و ما باید ‏هوشیار باشیم. من در ‏برزیل با او (آرسن ونگر) ملاقات کردم. اصلا مشکلی بین ما نبود. کینه ای از او ندارم.

 

ژابی آلونسو:

با توجه به انگیزه ای که آرسنال به دلیل شکست در دو دیدار ابتدایی شان دارند، ما انتظار یک بازی سخت را داریم. آن ها همیشه در خانه فوتبال خوبی به نمایش می گذارند. من همیشه آمدن به انگلیس برای بازی کردن را دوست دارم، سال گذشته با منچستر سیتی و امسال با آرسنال. از زمان بازی در لیورپول احساس دلبستگی به لیگ برتر پیدا کرده ام و بازگشت همیشه خوب است.

 

کارل هاینس رومنیگه:

ما از این دیدار امتیاز می خواهیم. می خواهیم در بازی برگشت در مونیخ نیز به پیروزی برسیم و چیزی که می خواهیم را بدست آوریم: صدر جدول. ما این رقابت ها را به بهترین شکل ممکن شروع کردیم. دو بازی فوق العاده انجام دادیم و با تفاضل گل 8 در صدر جدول قرار گرفته ایم. اکنون می خواهیم این روند را ادامه دهیم. ما باید خودمان را در لندن اثبات کنیم. اما در عین حال احترام زیادی برای آرسنال قائل هستیم. آنها در حال حاضر تیم دوم لیگ جزیره هستند . این گویای کیفیت و بزرگی آنهاست. باخت آرسنال در دو بازی قبل، و قرار گرفتن آنها در انتهای جدول عجیب و غیر منتظره است. ما حریف خود را بسیار جدی خواهیم گرفت. هدف ما یک چیز است. می خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه تلاش خود را بگیریم، اما می دانیم که این آسان نخواهد بود.
 

آرسن ونگر (سرمربی آرسنال):

فرم فوق العاده ای در لیگ برتر داریم و به بهترین شکل برای بازی مقابل بایرن مونیخ آماده شده ایم. مصدومیتی نداریم و سه امتیاز را هدف قرار داده ایم. در جایگاهی هستیم که باید تمرکز خود را حفظ کنیم و در دیدار سه شنبه شب تمام توان خود را به کار ببندیم. مجبور بودیم برای این بازی به طور ویژه ای آماده شویم و همین کار را در دستور قرار دادیم. اعتماد به نفس داریم و دقیقا می دانیم از این بازی چه چیزی می خواهیم. حتی یک تساوی بدون گل کافی نیست. باید گل بزنیم و حمله کنیم. اگر به مانند دیدار مقابل منچستر یونایتد در 20 دقیقه 3 گل بزنیم آنگاه است که خیالم راحت می شود. این نتیجه ایده آل است اما برای چنین شرایطی برنامه ریختن دشوار است. ما برنامه ای برای اینکه در 20 دقیقه 3 گل به یونایتد بزنیم نداشتیم. کاری که می خواهیم انجام دهیم بازی در سطح ایده آل است چون این موردی است که در بازی مقابل تیمی بزرگ نیاز دارید. پیش تر هم زمانی که همه ما را شکست خورده می دانستند، در این مسابقات پیروز شده ایم. پیروزی غیر ممکن نیست و به خاطر  رنجی که خودمان به وجود آورده ایم، می خواهیم آن را احساس کنیم. شاید در ناخودآگاهمان فکر می کردیم دینامو و المپیاکوس را شکست می دهیم. حالا برای جبران آن باید عملکرد فوق العاده ای به کار ببندیم. 
 
پرمرتساکر(بازیکن آرسنال):

بعد از دو شکست، ما اکنون یکی از بزرگترین چالش هایی که یک تیم می تواند با ‏آن روبرو شود، مواجه شده ایم. امیدوار بودیم که در طول چند فصل به بایرن نزدیک تر شویم اما مشکل ‏این است که آنها دائما در حال بهتر شدن هستند؛ آنها بازیکنان جدید را مانند خرگوش از کلاه در می آورند ‏و آنها بار دیگر سرنوشت ساز می شوند. در حال حاضر، شرایط برای شکست دادن آنها دشوارتر هم شده ‏است.


آرون رمزی (بازیکن آرسنال):

در سال های گذشته عملکرد و نتایج خوبی مقابل بایرن داشته ایم پس برای این بازی امیدواری های زیادی داریم. بازی هایی از این قبیل، بازی هایی هستند که می خواهید بخشی از آن باشید. مهاجم آن ها لواندوفسکی در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و گل های زیادی در این فصل به ثمر رسانده است. اما کیفیت خوبی در دفاع داریم که می توانند به این موضوع رسیدگی کنند. 

نظرات 6 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 01:25

آرسنال - بایرن مونیخ شبکه 3
سه شنبه 28 مهر- ساعت 22:15

من فقط بایرنیم سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 01:43

میبریم با یخ و کمی ترشیmia san mia

ملو سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 09:49

ارسنال امروز هر چی داره رو میکنه،بازی سختی داریم

پژمان سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 10:49

برد با ماست-مصدوم داریم درست.این هفته زیاد به برمن گل نزدیم اونم درست.ولی بایرن ما میدونه معیارش امشب معلوم میشه....-جوری آرسنال رو ببریم که ونگر و تیمش تا بازی برگشت از ترس بایرن بلرزن!!!!!

BAYERN MUNCHEN سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 14:47 http://bayern blogsky.com

من خیلى استرس دارم شما چى؟بى صبرانه منتظر بازى ام

اردوان سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 17:57 http://tarafdari

در بیش از هشتاد درصد بازیهای خارج از خانه توی این چند سال اخیر بایرن پیروز شده حالا با هر تیمی میخواد باشه.امشب هم نن هیچ نگرانی بابت پیروزی ندارم.بازی اصلی این دو تیم توی آلیانسه نه اینجا. چون بایرن توی خونه فشار زیادی برای برد روشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد