وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابراز خوشبینی مجدد رومنیگه نسبت به تمدید قرارداد گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه بار دیگر نسبت به تمدید قرارداد پپ گواردیولا با بایرن مونیخ امیدوار نشان داد. 

 

به  گزارش Skysports کارل هاینتس رومنیگه که هم اکنون به همراه تیم بایرن مونیخ به لندن سفر کرده است، نسبت به موفقیت آمیز بودن گفتگو ها با پپ گواردیولا و تمدید قرارداد این مربی ابراز امیدواری کرده است. مدیر عامل باشگاه مونیخی در این خصوص گفت:

“مذاکرات در دستور کار ماست. قبلا هم گفته بودم که در نیمه دوم سال جاری، گفتگویی بر سر تمدید قرارداد میان دو طرف انجام خواهد شد و پس از آن همه چیز روشن می شود. این مذاکرات هنوز صورت نگرفته است و منتظر هستیم. اما پیش از پایان سال 2015 این اتفاق رخ خواهد داد.
 

“چیزهای زیادی به نفع بایرن مونیخ و مورد علاقه ما هستند. اما مسلما اتفاقات خیلی بهتری نیز می تواند رخ دهد. در نهایت ما امیدوار هستیم که پپ در بایرن مونیخ بماند.
 

این گزارشات در حالیست که پپ گواردیولا هنوز به سوالات پیرامون آینده اش در بایرن مونیخ پاسخی نمی دهد. از طرف دیگر شایعاتی درباره توافق اولیه سرمربی اسپانیایی با منچستر سیتی به گوش می رسد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 01:25

خوبه.اگه بشه سه سال جلو میفتیم.امسال که ایشالا چمپیونزا گرفتیم پپ با ارامش خاطر بدون فشار رو میاره به بازیکن سازی.ولی بازم میگم پپ بره هیتسفلد بعدش هکینگ وولفسبورگ فوق العاده س بعدش انجلوتی.اگه تمدید کنه همه بایرنیا خوشحال باید بشن که اگه نشن معلومه بایرنی نیسن و با پپ مشکل شخصی دارن.وما همه میگیمmia san mia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد