وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: مقایسه‌ من ‌با ‌مسی‌ و ‌رونالدو ‌اشتباه ‌است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ عنوان کرد که مقایسه او با رونالدو و مسی اشتباه است و این 3 ، بازیکنانی با سبک‌های متفاوت هستند.   

 
مهاجم لهستانی در فصل جاری عملکردی استثنایی داشته و در 8 بازی بوندسلیگا، 12 گل بریا تیمش به ثمر رسانده است.رو در طول فصل جدید با مسی و رونالدو مقایسه شده ولی خودش، این مقایسه را اشتباه می‌داند.

او گفت:" رونالدو و مسی بازیکنان متفاوتی در پست‌های متفاوت هستند. کریستیانو در سمت چپ هافبک بازی می‌کند، مسی در میانه‌ها. من در حمله. البته که در کار دفاعی شرکت می‌کنم و در طول 90 دقیقه منتظر توپ نمی‌ایستم. دوست دارم در بازی شرکت داشته باشم. گاهی 80 دقیقه به دنبال فضا می‌گردم و در دقیقه 81 موقعیت ایجاد می‌شود. یا فضا دارم که گلزنی کنم یا اینکه دو مدافع را مشغول کرده و برای هم‌تیمی ام فضا ایجاد کنم. این فوتبال است، این یک تیم ورزشی است. ما در کنار یکدیگر خوب بازی می‌کنیم و این کار را برای من راحت تر کرده است. من 27 ساله هستم و هر سال بهتر و بهتر می‌شود و بیشتر گل می‌زنم. هنوز بهترین فرمم در راه است. امیدوارم تا جایی که می‌شود طولانی باشد. مهاجم بودن گاهی آسان نیست. اینکه در موقعیت درست قرار بگیرید، در هر بازی باید به سختی بجنگید. هم تیمی‌هایم نقش مهمی در عملکردم ایفا می‌کنند. شما در حال دویدن هستید، موقعیت را می‌بینید ولی توپ به شما نمی‌رسد. باید امیدوار ماند و تمرکز را حفظ کرد."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 00:44

آرسنال - بایرن مونیخ شبکه 3
سه شنبه 28 مهر- ساعت 22:15

من فقط بایرنیم سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 01:21

من نمیدونم این سایتا رو چه حساب این مقایسه رو میکنن این دوتا که هیچ وقت اسمشونا تو سایت نمیارم کجا بودن ارژانتینیه که خدا بیامرزدش پرتقالیه هم که باید بره پرورش اندام اخه اینا کجا لوا کجا.امسالم توپ طلا مال شما هر سال مال شما به یجا میرسونیدش توپ طلا رو که دیگه هیچ ارزشی نداره پس خواهشا اسپانیاییها گور تونا گم کنید از تو فیفا تا این توپ به چرخش در بیاد تو دنیا .لعن تیا.برا نابودی فیفا اسپانیایی همه باهم بلندو یکصداmia san mia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد