وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیرسباخ: آلمان میزبانی جام جهانی را نخرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان درمقابل اتهامات اخیر از این فدراسیون دفاع کرد.   

 
بعد از آنکه مجله "اشپیگل" ادعا کرد کمیته کسب میزبانی جام جهانی 2006 آلمان حدود 13 میلیون مارک معادل 6.7 میلیون یورو به فیفا رشوه داده بوده، ولفگانگ نیرزباخ در مقام پاسخگویی برآمد. نیرزباخ که در حال حاضر ریاست فدراسیون فوتبال آلمان را برعهده دارد، در وبسایت رسمی این فدراسیون گفت:" پرداخت رشوه را قویا محال می‌دانم. می‌توانم اطمینان دهم که در رابطه با ارائه درخواست میزبانی جام جهانی 2006 و به دست آوردن آن، قطعا هیچ پول کثیفی نقش ایفا نکرده است؛ نه از سوی فدراسیون، نه کمیته ویژه میزبانی و نه هیچ سازمان دیگر.
من موضوع پرداخت فلان میلیون یورو را تابستان امسال شنیدم و ترتیبی دادم این مسئله را بررسی و پیگیری کنند و ابهاماتی اگر وجود دارد برطرف شود. حتی در داخل مجموعه فدراسیون کمیسیون تحقیق تشکیل دادم و اگرچه این پروسه تاکنون به نتیجه نهایی نرسیده، اما با توجه به مدارکی که تا این لحظه به دست آمده می‌توانم اطمینان دهم که این ادعاها مطلقا کذب است.
درمورد خرید آراء هم به هیچ وجه چنین اتفاقی نیفتاده است. من اینرا به همه هواداران فوتبال اطمینان می‌دهم؛ اشپیگل هم هیچ مدرکی برای این ادعایش ندارد، بلکه فقط به شنیده‌ها آن هم از منابع بی نام و نشان اکتفا کرده و در انتهای همان مقاله هم می‌گوید این موضوع اثبات نشده است.
در هر حال ما از وکیلمان پروفسور "کریستین شرتز" درخواست کرده‌ایم از طریق دادگاه مطبوعات شکایتی را علیه این مجله تنظیم و پیگیری کند، مخصوصا اینکه ادعا کرده سال 2004 یک فکس به نام من ارسال شده. من از تحریریه‌شان خواهش می‌کنم این برگه را رو کند تا آن را بخوانیم و ببینیم موضوعش از چه قرار بوده، چه برسد به اینکه اصلا دست‌خط من هست یا خیر."
گفتنی است تیم ملی آلمان در جام جهانی 2006 که میزبانی آن را بر عهده داشت به جایگاهی بهتر از سومی دست پیدا نکرد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد