وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن دیدار مقابل آرسنال را از دست داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصدومیت باعث غیبت ستاره هلندی بایرن مونیخ در دیدار مقابل آرسنال خواهد شد.   

روبن هلندی که از بازی ملی ماه گذشته مقابل ایسلند مصدوم است، نتوانست برای دیدار سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به شرایط ایده آل برسد.

به گزارش میرر، بایرنی ها اعلام کردند که حضور  در دیدار سه شنبه شب در ورزشگاه امارات  برای روبن زود است و وینگر سابق باشگاه های چلسی و رئال مادرید به زمان بیشتری برای کسب آمادگی نیاز دارد.

کینگزلی کومان دیگر وینگر بایرنی ها هم با مصدومیت روبرو بود. او که در دیدار تیم زیر 21 سال فرانسه با مصدومیت روبرو شده بود، در دیدار مقابل وردربرمن بیرون نشست. اما اعلام شد که مشکل مصدومیت وی برطرف شده و می تواند با تیم به لندن پرواز کند.

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
عاشق بایرن مونیخ دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 00:23

ای بــــــــــابــــــــــا
آخه چرا؟!

من فقط بایرنیم دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 00:32

اصلا مهم نیست بازی های مهمتری داریم ارسنال که دیگه با 8نفرم میبریمش.بلند بگو mia san mia

من فقط بایرنیم دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 00:37

اگه بگم روبری رو اندازه داداشم دوست دارم باور میکنید.هیچکس اینطور نیست ولی من هستم باشون زندگی کردم به خدا با گریه هاشون گریه با خندههاشون خنده کردم.چند بارم سرشون دعوای منجر به درگیری داشتم خلاصه این دوتا رو عجیب دوس میدارم عجیب عجیب.

googooli دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 02:07

مهم نیست. البته گوتزه هم که نیست احتمالا کومانم بخاطر تجربه کمش نمیزاره تو ترکیب پس مولر میره راست یه هافبک اضاف میشه. فقط دست پپ واسه تعویض خالی میشه

پارسا مونیخ دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 10:09

اهههههههههههههههههههههههختتتتهتههههه گ و ه تو کسی مصدومش کرد همون بازی گلادباخ داغون کرد ستاره مارو

Shayan sv دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 11:35

عجیبه هیچ تیمی تو اروپا اندازه بایرن مصدوم نمیده من تو این چند سال ندیدم یه تیم انقدر از مصدومیت لطمه بخوره ما راحت دو قهرمانی اروپا رو بابت مصدومیت از دست دادیم روبن و ریبری تا به امروز نشده یه فصل بدون مصدومیت باشن فقط خدا کنه نیمه نهای آماده باشن این موقع فصل زیاد بازی ها سخت و حساس نیستن پپ باید ریسک نکنه و تا آمادگی کامل ازشون استفاده نکنه و تو بازی های اسون لیگ هم بهشون استراحت بده و ستاره ها ی تیم رو بیشتر واسه اروپا نگه داره

mokri دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 12:50

من دیگه دارم سکته می کنم...

Shayan sv دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 13:22

اگه برید تو لیست کلی بازیکنا میبینید چند بازیکن جون هستن که تا حالا بازی نکردن اما تو لیست تیم هستن اگه تو هر بازی لیگ حد اقل یه نیمه به یکیشون تو هر بازی فرصت بده شاید بتونن خودشون نشون بدن فکر نکنم یه بازیکن بتونه زیاد تاثیر بدی تو نتیجه و بازی بایرن بزاره اما در عوض کافیه یکی مثل مولر کشف بشه. پپ تو بارسا خیلی به جونا بازی میداد اما تو بایرن نمیخواد ریسک کنه

Shayan sv دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 13:29

هویت یه تیم به بازیکنای که از تیم پایه اومدن و تنها یه باشگاه بودن ه که شکل میگیره مثل لام، مولر وقبلش شواینی چرا تیمی مثل من سیتی یا پاریس انژرمن و چلسی با این همه خرید اما افتخاری به دست نمیارن و با هویت و اصالت نیستن چون تعصب و غیرت نیست وپول حرف اول آخر میزنه ما اگه امثال لام و مولر نداشته باشیم هویت تیم از دست میره و مدیران باید به فکر باشن چون مربی خارجی ۳ یا نهایتن ۴ فصل بمونه و ترجیح میده بازیکن بخره تا بسازه

BAYERN MUNCHEN دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 14:49 http://bayern blogsky.com

من نمیدونم مگه اینا تو تمرین چه میکنن که اینطورى میشوند

من فقط بایرنیم دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 15:01

شایان خوب خونت اباد مومن من خودمو جر یدم میگم مربی دلسوز بیاد مثل هیتسفلد که عمرشا تو بایرن بوده سی ال گرفته خوب چرا بریم انجلوتیا بیاریم اخه به پیرو پیغمبر هکینگ وولفسبورگبه خدا خوبه فوق العاده ارزون بازیکن ساز یکیدوتا بازیکن المانیم رو کرده که خیلیها دنبالشونن.البته یک چیزا باید بگم کسی دلیل جدایی دیماریا از ریال و میدونه مگه بهترین بازیکنشون نبود والا بود ولی چهره تبلیغاتی نداشت رفتن خامس رو اوردن که خوشکلتره اینا را جدی میگما.حرفی که مدیرا بایرن گفتن از وقتی گواردیولا اومده ارزش تبلیغاتی رفته بالا طرفدارا پپ مسلما بایرنی میشن و اینجور شرو ورا.البته مدیرام حق دارن چون باید پوله را یجور در بیارن سیاست مدیر فعلی اینه و اگه مدیر قبلیامون بیان شاید بتونیم امثال هاینکس وهیتسفلدو ببینیم.پپ هم الان با حجم انتقادا حق داره وگرن پپ ادم با انصافیه.کیمیچ گاودینو و بقیه جوونا خوبن و مثل الابا یوکی رو میشن.ببخشید طولانی شد ولی واقعیت رو باید گفت

ریبرو دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:06

نه اما الان که دارم فک میکنم نباید دست کمشون بگیریم
الان یه ذره به دیوانه بازی های پپ فک کردم خوف برم داشت
دعا کنید یه وقت سرش به جایی نخوره چون اگه بخوره ممکنه
ترکیبو اشتباه برعکس بچینه
مثلا لواندوفسکی دروازه بان
نویر مهاجم
مولر مدافع
لام دروازه بان ذخیره !!!!
برنات کاپیتان تیم
به این پپ هیچ اعتمادی ندارم تو بازی های مهم
بعد علی دایی رو هم به زور میاره خخخخ

شواینی دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:14

اینو بگی بایرن میبره فقط باید همه با هم انجامش بدید
همتون بنویسید
سوپر بایرن سوپر بایرن هی هی
بعد بنویسید mia san mia
بعد هر چقد میخواد که بایرن گل بزنه فوت کنید
مثلا اگه میخواد ارسنال به پنج تایی ها ملحق بشه پنج تا فوت
بایرن که صد در صد میبره اینو گفتم که فقط بایرن پر گل ببره
من امتحان کردم اینو ها جدی جواب داده بازی دورتموند پنج تا فوت کردم شاید باورتون نشه اما نتیجه همین شد

سهراب دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:46

دوستان فقط یه چیزی ؛ بایرن قبلا تیما رو 7تایی میکرد الان با 5تا قانع میشه،چراااااا؟؟؟؟نچرا دوست دارم 7تا 8تا گل بزنه ،نه فقط 5تا ،چرا اینجوری شده؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد