وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ولکات: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم و بایرن مونیخ از این قاعده مستثنی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با دو شکست غیر قابل انتظار در دو بازی نخست دور گروهی لیگ قهرمانان، آرسنالی ها در دیدار هفته جاری لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ محکوم به پیروزی اند.  

شکست خارج از خانه مقابل دینامو زاگرب و شکست خانگی مقابل المپیاکوس یونان سبب شده که شاگردان آرسن ونگر بدون امتیاز در انتهای گروهی قرار گیرند که بایرن مونیخ با اقتدار بر صدر آن تکیه زده است.

به گزارش دیلی میل، تئو ولکات مهاجم آرسنال در این خصوص گفت:

“باید از دو نتیجه قبلی در مسابقات لیگ قهرمانان عبور کنیم. می توانیم مقابل تیمی مثل بایرن مونیخ هم نتیجه بگیریم و قطعا همین را می خواهیم. سرعت و شدتی که  با آن در آخرین بازی خانگی لیگ برتر مقابل منچستر یونایتد بازی کردیم، تفاوت زیادی با بازی مقابل المپیاکوس در لیگ قهرمانان داشت. می خواهیم کارهای درست را انجام دهیم و منتظر نتیجه بمانیم. اگر همگی به خوبی کار کنیم، اگر در روزمان باشیم، به حریفی دشوار برای بردن تبدیل می شویم. این به انجام کارهای سخت برای تیم از سوی بازیکنان بستگی دارد چون همواره استعداد و کیفیت لازم را در تیم داریم. شروعی که می خواستیم را در مسابقات لیگ قهرمانان فصل جاری نداشتیم و می خواهیم با کار سخت اوضاع را مرتب کنیم. بازی مقابل تیم با کیفیتی مانند بایرن مونیخ چالش خوبی برای ما است. در خانه بازی می کنیم و حمایت هواداران را داریم و قصد داریم با کیفیتی مانند بازی مقابل منچستر یونایتد، پیروز شویم. می دانیم که می توانیم هر تیمی را شکست دهیم و برای بایرن آماده ایم.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 00:44

د مستثنا هست بایر اخه گل پسر تو چی تیمتا دیدی که میگی مارو میبرین گنده تر از تو هم مال این حرفا نیست شاید روبن نیست هفسنال نشین ولی چارسنال میشین دیگه.سرعتی ترین بازیکن دنیا مال ماس .جریان راموس و جام جهانیو این حرفا یادتونه دیگه پس ارسنالیا دیگه مزه نندازن.ولکات ی پا روبنم نمیشه

باواریایی های آریایی دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 01:45

آرزو بر جوانان عیب نیس

googooli دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 02:11

بایرنیا با اینکه تیم بهتری هستن اینقدر با اعتماد به نفس صحبت نمیکنن نمیدونم اینا چرا اینقدر جوگیر شدن

Shayan sv دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 10:54

سلام
این کد امنیتی چرا همیشه اشتباه من دو روزه نتونستم نظر بفرستم مدیر محترم لطفا رسیدگی کنید

من فقط بایرنیم دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 15:06

شایان پیاما که مینویسی کپی کن بعد برو تو ی صفحه دیگه بعد برگرد پیامتو پیست کن کد امنیتیو بزن میفرسته و بعدم بگوmia san miaدرس میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد