وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نگرانی بایرنی ها از تعدد مصدومان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تعدد ستارگان مصدوم بایرن پیش از مصاف بعدی در مرحله گروهی چمپیونزلیگ، مسئولان این تیم را نگران کرده است.   

 
باواریایی‌ها که امروز در هفته نهم فصل جدید بوندسلیگا مقابل برمن بازی کردند، برای اولین بار در این فصل بدون چهار هافبک هجومی خود یعنی روبن، ریبری، کاستا و کومان وارد میدان شدند؛ اگرچه وردر برمن موفق به مهار این ترکیب جدید هم نشد و بایرن با تک گل توماس مولر سه امتیاز این مسابقه خارج از خانه را به حساب خود واریز کرد تا با کسب نهمین پیروزی پیاپی در نهمین بازی فصل رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

در مسابقه ای که بایرن در نهایت 1-0 به پیروزی رسید، دقیقه 20 بود که لواندوفسکی در نتیجه برخورد با دروازه بان وردربرمن سرنگون و به بیرون زمین منتقل شد. داور مسابقه در میان تعجب اعلام پنالتی نکرد. در این صحنه، لواندوفسکی هم با خوش شانسی موفق شد از مصدومیت فرار کند.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" این یک پنالتی آشکار بود. لواندوفسکی خوش شانس بود که در آن صحنه دچار مصدومیت نشد. دوست دارم بدانم اگر این صحنه روی دروازه ما اتفاق می افتاد، باز هم داور اعلام پنالتی نمی کرد؟"
شاگردان گواردیولا از حالا باید به فکر بازی سه‌شنبه مقابل آرسنال در مرحله گروهی چمپیونزلیگ باشند که برای انجام آن قرار است فردا به لندن پرواز کنند.
ماتیاس سامر در مورد اینکه روبن، کاستا و کومان بایرن را در این سفر همراهی خواهند کرد یا خیر، گفت:" درمورد آرین و داگلاس باید صبر داشته باشیم. شرایط فعلی آنها پیچیده و بغرنج نیست اما نمی‌توانم بگویم سطح آمادگی فعلی‌شان کافی هست یا نه. وقتی کاستا از برزیل برگشت پایش حسابی ورم کرده بود، اما به نظرم بزودی خوب خواهد شد.
درمورد خاوی مارتینز هم در شرایطی که تقریبا هر سه روز بازی داریم، نمی‌توانیم زیاد ریسک کنیم. به میدان فرستادن او در این وضعیت مثل راه رفتن روی لبه تیغ است؛ من امیدوارم او بتواند سه‌شنبه بازی کند اما در آخرین تمرین یک روز قبل از مسابقه نظر نهایی‌مان را اعلام خواهیم کرد. و اما فرانک ریبری، روی او هنوز حساب باز نکنید. این اواخر کمی سرما هم خورده است، اما بطور کلی روند مثبتی را طی می‌کند."
سامر در مورد حریف انگلیسی تیمش هم اذعان کرد:" بازی دشواری خواهیم داشت. آرسنال پشتش را به دیوار می‌کند و چنین تاکتیکی همیشه خطرناک است. باید خیلی مراقب باشیم."

منبع منبع2

نظرات 2 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 00:47

دیگه سی ال بوندس لیگاجام حذفی جام باشگاها جهان همه مال ماس شک به دلتون راه ندین که ناراحت میشم.مصدوما میرسن خوشحال باشین

googooli دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 02:09

اگه کوستا بازی کنه بایرن میبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد