وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ و آینده نامعلوم پپ و کارلتو

کارلو آنجلوتى را مى توان کاندیداى منطقى مربى گرى در بایرن مونیخ در صورت عدم تمدید قرار پپ گواردیولا دانست، با این وجود هنوز هیچ چیز در این زمینه قطعى به نظر نمى رسد. 

 

هفته گذشته کارلو آنجلوتى از مهلت پیش آمده بین جلسه اى در لندن و سخنرانى در کنفرانسى پزشکى در سانفرانسیسکو براى سفر به ایتالیا و دیدار از خانواده و الساندرو نوه تازه به دنیا آمده اش، استفاده نمود و بار دیگر به ونکوور کانادا محل زندگى خود مراجعت نمود. چنین فعالیت ها و اخبارى از اکانت توئیتر آنجلوتى و مصاحبه هاى اخیر وى نیز قابل پى گیرى است، اما در میان این فعالیت ها هیچ گونه خبرى از ملاقات کوتاه وى با کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ یافت نمى شود، حتى در سایت هاى رسمى و معتبر نیز هیچ خبرى در این زمینه کار نشده است.

طبیعتا خبرى یافت نمى شود چون هنوز هیچ کسى نمى تواند ادعا نماید که سران بایرن مونیخ  در پى یافتن جانشینى براى پپ گواردیولا هستند، چون هنوز پپ گواردیولا نظر خود را در زمینه همکارى آتى خود با بایرن مونیخ اعلام نکرده است و چون هنوز هیچ توافقى بین بایرن مونیخ و کارلو آنجلوتى آن طور که خبرگزارى ایتالیایى Calciomercatoweb مدعى شده، وجود نداشته است.

در حقیقت گمانه زنى این رسانه ایتالیایى بیشتر بر اساس اخبار برخى روزنامه هاى اسپانیایى مبنى بر توافق ضمنى پپ گواردیولا با باشگاه منچسترسیتى براى عهده دار شدن هدایت این تیم در تابستان آینده و مصاحبه اخیر آنجلوتى با روزنامه ایتالیایى Corriere dello Sport که در آن این سرمربى ایتالیایى از برنامه هاى آینده خود صحبت کرده، نشات گرفته است، کارلو آنجلوتى در این گفتگو مدعى شده که" از ماه ژانویه به دنبال باشگاهى جدید خواهد بود." و به همین دلیل نمى توان به قطعیت در زمینه عدم تمایل پپ گواردیولا به ادامه همکارى خود در مونیخ و همچنین توافق آنجلوتى با سران مونیخى صحبت نمود.

پپ گواردیولا سرمربى حال حاضر بایرن مونیخ تصمیم خود براى تمدید قرارداد با بایرن مونیخ را تا انتهاى سال جارى میلادى به تعویق انداخته و در صورت ترک مونیخ از سوى گواردیولا، سران مونیخى از زمان کافى براى توافق احتمالى با آنجلوتى و یا یافتن جانشینى دیگر برخوردار خواهند بود. با این وجود مى توان کارلو آنجلوتى را که به تازگى پیشنهاد مربى گرى لیورپول را رد نموده،  نه تنها به دلیل طرفدار ایتالیا بودن رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ، بلکه به دلیل موفقیت هاى این سرمربى ایتالیایى در تیم هاى پارما، پوونتوس، میلان، چلسى، پاریس سن ژرمن و رئال مادرید گزینه اى مناسب و منطقى براى هدایت مونیخى ها دانست.

کارلو آنجلوتى به عنوان سرمربى همانند یوپ هاینکس سرمربى سابق بایرن مونیخ یک مصلحت گرا محسوب مى گردد و هرگز سیستم بازى مورد نظر خود را به تیم تحمیل نمى کند، بلکه اجازه مى دهد بازیکنان تیم بر طبق سیستمى بازى کنند که بهترین بازدهى را بدهد و همچنین بر فلسفه باشگاه منطبق باشد. براى نمونه سیستم بازى مورد نظر انجلوتى در میلان و چلسى تدافعى، در پاریس سن ژرمن تهاجمى و رئال مادرید کریستیانو رونالدو محور بود. حال بایرن مونیخ نیز نمى بایست بعد از سال ها فوتبال اقتدارگرایانه تحت فن خال و گواردیولا به فکر تغییر کامل سیستم بازى خود باشد، بلکه آنجلوتى مى تواند به نحو چشمگیرى آن را بهبود بخشد و به ظرافت آن بیفزاید.

آنجلوتى مربى خردگرایى است که ستارگان تیم همواره به وى اعتماد داشته اند و شاید در بین سرمربیان برتر فوتبال مدرن، نتوان مربى کامل تر و خونسردترى نسبت به این سرمربى ایتالیایى یافت. به احتمال زیاد وى مى تواند براى دوران پسا گواردیولا گزنیه اى ایده آل به حساب آید و زمان کافى در اختیار سران بایرن مونیخ براى یافتن سرمربى آینده دارترى نظیر مارکوس واینسیرل و حتى توماس توخل و یا یوآخیم لوو قرار دهد.

شاید تنها مشکل اساسى کارلو آنجلوتى براى عهده دار شدن هدایت مونیخى ها عدم تسلط وى به زبان آلمانى باشد، آنجلوتى خود زمانى به صورت طنزآمیز ضمن اشاره به این موضوع گفته بود:"اگر جیووانى تراپاتونى آلمانى یاد گرفته، پس من هم حتما مى توانم."، اما پرسش اساسى این است که آیا رقابت هاى بوندسلیگا مى تواند علاقه این سرمربى را به خود جذب نماید، در پاسخ به این پرسش مى توان گفت که او ترجیح مى دهد بیشتر در لیگ برتر جزیره به چالش کشیده شود، او در این زمینه یک مرتبه گفته است:"لیگ برتر جزیره کامل ترین مکان براى فوتبال است، قبل از این که از دنیاى مربى گرى کناره گیرى نمایم، ترجیح مى دهم بار دیگر در فوتبال جزیره تجره اندوزى نمایم. اما من به جایى مى روم که از من درخواست شود و بعد از صحبت و آنالیز تصمیم خود را خواهم گرفت." البته باید بعد از ماه ژانویه منتظر چنین اتفاقى بود.

به قلم Filippo Cataldo از وب سایت آلمانى Sport1

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
نیکا یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 05:50

گوتسه به بازی سه شنبه می رسه؟؟؟

فرید روبن یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 07:40

نیکا این همه راجب انجلوتی گفته بعد میگی گوتسه به بازی سه شنبه میرسه!

به نظر من بایرن وقتی پپ رو گرفته خواسته یا ناخواسته باید مربی بهتری رو بگیره خود طرفداران بایرن هم راضی به مربی کم نام و نشان نمیشن . بهترین گزینه در حال حاضر همین کارلتو . خدا کنه مخ هاینکس رو بزنن و برش گردونن . ارزومه یه بار دیگه برگرده بایرن همچنین هیتسفلد

فقط بایرن یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 10:07

فقط بایرن

babak یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 12:44

نیکا گوتزه 3ماه مصدوم شده پس قطعا به بازی با ارسنال نمیرسه

Aylar یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 13:17

مثل اینکه پای کاستا ورم کرده و شاید مقابل آرسنال بازی نکنه و همچنین مارتینز .

من فقط بایرنیم یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 13:53

اق ببخشید از بحث اصلی جا موندیم من استدلالمو میگم یذره فکر کنید.پپ اگه تمدید کنه فوق العاده هست چون با امسال و سال بعد تعداد جام هامون به میلان میرسه چون با زیر وبم تیم اشناس هر مربی بیاد باید یکسال گیج بخوره.حالا پپ رفت بهترین گزینه مربی دلسوز بایرن باید باشه مثل هیتسفلد اگه نشد بهترین گزینه فوق العاده هکینگ وولفسبورگ دلیلما گوش کنید:این اقا سال پیش با ی بازیکن به نام دی بروین که متوسط بود ی جام از ما گرفت الانم با نداری تمام تو تمام خطوط تیما سر پا نگه داشته حالا شما حساب کن 25 تا بازیکن عاستر از دی بروین بش بدی اتیشیه که میسوزونه میره جلو.لیگ مام تک قطبیه مربی که میاد باید تو لیگ ما کار کرده باشه یا ن اگه کارلتو اومد باید تا یک شایدم دو سال ازش انتقاد نکنید چون هکینگ مربی با انگیزه ایه ولی انجلوتی انگیزه ای دیگه برا بوندسلیگا نداره ولی هکینگ خیلی جا داره نمیخام تعصب المانی تون بزنه بالا خوب فکر کنید.mia san mia

جواد باواریا یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 16:48

کارلتو نیاد نمیخوایمیش .یوپ برگرده یوووووووپ هاینکس

نوید یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 17:04

به نظر من رودی گارسیا سرمربی رم میتونه از آنجلوتی برای بایرن بهتر باشه من هر وقت بازی رم رو میبینم سبک بازیشون مثل همون بایرن 2013هست اما آنجلوتی هم گزینه خیلی خوبیه

حسین یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 20:16

آقا فعلا ماخودمون مربی داریم

ریبرو یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 21:28

اقای Aylar
شما مصدومیت کاستا و مارتینز رو از کجات اوردی
من تو همه ی سایتا رفتم اما هیچی ندیدم تو این سایتم که نیست

Aylar یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 23:25

جناب ریبرو :
اولا من آقا نیستم .
دوما :
به گزارش "ورزش سه"، باواریایی‌ها که امروز در هفته نهم فصل جدید بوندسلیگا مقابل برمن بازی کردند، برای اولین بار در این فصل بدون چهار هافبک هجومی خود یعنی روبن، ریبری، کاستا و کومان وارد میدان شدند؛ اگرچه وردر برمن موفق به مهار این ترکیب جدید هم نشد و بایرن با تک گل توماس مولر سه امتیاز این مسابقه خارج از خانه را به حساب خود واریز کرد تا با کسب نهمین پیروزی پیاپی در نهمین بازی فصل رکورد جدیدی را به ثبت برساند.
شاگردان گواردیولا از حالا باید به فکر بازی سه‌شنبه مقابل آرسنال در مرحله گروهی چمپیونزلیگ باشند که برای انجام آن قرار است فردا به لندن پرواز کنند.
ماتیاس سامر در مورد اینکه روبن، کاستا و کومان بایرن را در این سفر همراهی خواهند کرد یا خیر، گفت:" درمورد آرین و داگلاس باید صبر داشته باشیم. شرایط فعلی آنها پیچیده و بغرنج نیست اما نمی‌توانم بگویم سطح آمادگی فعلی‌شان کافی هست یا نه. وقتی کاستا از برزیل برگشت پایش حسابی ورم کرده بود، اما به نظرم بزودی خوب خواهد شد.
درمورد خاوی مارتینز هم در شرایطی که تقریبا هر سه روز بازی داریم، نمی‌توانیم زیاد ریسک کنیم. به میدان فرستادن او در این وضعیت مثل راه رفتن روی لبه تیغ است؛ من امیدوارم او بتواند سه‌شنبه بازی کند اما در آخرین تمرین یک روز قبل از مسابقه نظر نهایی‌مان را اعلام خواهیم کرد. و اما فرانک ریبری، روی او هنوز حساب باز نکنید. این اواخر کمی سرما هم خورده است، اما بطور کلی روند مثبتی را طی می‌کند."
سامر در مورد حریف انگلیسی تیمش هم اذعان کرد:" بازی دشواری خواهیم داشت. آرسنال پشتش را به دیوار می‌کند و چنین تاکتیکی همیشه خطرناک است. باید خیلی مراقب باشیم."

اینم لینک خبر :

http://www.varzesh3.com/news/1275765/نگرانی-بایرنی-ها-از-تعدد-مصدومان

در ضمن روبن هم به دلیل نرسیدن به آمادگی کامل مقابل آرسنال بازی نمیکنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد