وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و برمنی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته نهم بوندسلیگا با یک گل از سد تیم فوتبال وردربرمن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و برمنی ها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

 

پپ گواردیولا:

در یک بازی دشوار پیروز شدیم. برمن سرسختانه دفاع می‌کرد و برای ما آسان نبود فضای خالی پیدا کنیم. درمجموع برنده این بازی دشوار شدیم اما اگرچه سه امتیاز را از آن خود کردیم ولی تنها این کافی نیست و در هفته‌های آینده باید بیشتر کار کنیم.

 

فیلیپ لام:

نمی توانم پایانی برای این روند ببینم. هدف ما همیشه کسب سه امتیاز است؛ اگر ‏این به شکست رکورد منجر شود، بهتر هم خواهد بود. راحت نیست که از اولین بازی فصل، در بهترین ‏فرم باشید و دائما به سه امتیاز برسید.‏ ما در هر دیدار برای کسب پیروزی به میدان می رویم و این مسئله همیشه پابرجاست. اما برای رسیدن به ‏قهرمانی هنوز راهی طولانی در پیش است. تنها 9 بازی از فصل سپری شده و ما 7 امتیاز برتری داریم ‏اما هنوز چیزی مشخص نیست.‏ مطمئنا فوق العاده خواهد بود اگر مغرور نشویم و این انگیزه و اشتیاق را حفظ کنیم. این روند فوق العاده ‏ای است که می خواهیم ادامه پیدا کند.

 

توماس مولر:

چه رکورد زده باشیم چه نزده باشیم سه امتیاز را از آن خود کردیم. البته ثبت رکورد هم به عنوان یک موضوع جنبی، خوب و خوشایند است. تیم ما تسلط محسوسی بر توپ و میدان داشت و فوتبال منظمی ارائه داد؛ مخصوصا در نیمه دوم یکی دو شانس بیشتر از نیمه اول داشتیم و علاوه بر آن در محوطه جریمه برمن چند بار تردستی کردیم؛ دوست داشتیم گل دوم را هم می‌زدیم ولی نشد. بازی تا لحظه آخر هیجان بالایی داشت.


روبرت لواندوفسکی:

از کسب سه امتیاز خیلی خوشحالیم حتی اگرچه فقط با زدن یک گل پیروز شدیم. همیشه نمی‌توان عالی و بی‌نقص بازی کرد. وردر خیلی دفاعی بازی می‌کرد و در منطقه یک‌ششم زمین زنجیره پنج نفره‌ای از مدافعانش سد راه ما بودند. این مسئله کار را برای ما مهاجمان دشوار کرده بود. به نظر من یک پنالتی آشکار باید برای ما گرفته می‌شد اما بهرحال خوشحالم که در هر صورت سه امتیاز را از آن خود کردیم. از فردا تمرکز خود را معطوف چمپیونزلیگ خواهیم کرد.

 

ویکتور اسکریپ‌نیک (سرمربی وردربرمن):

ما عمدا در عمق می‌ایستادیم و می‌خواستیم فضاها را ببندیم تا توپی به سمت دروازه‌مان نیاید و خودمان هم مترصد فرصت‌هایی بودیم تا شاید به گل برسیم. هرچه به پایان مسابقه نزدیک‌تر می‌شدیم، شجاعانه‌تر کار می‌کریدم، اما اگر بخواهم راستش را بگویم باین حتی می‌توانست خیلی زودتر از اینها نتیجه مسابقه را تعیین کند؛ آنگاه دیگر کار ما تمام بود.

 

فلیکس ویدوالد (دروازه‌بان وردربرمن):

ما در عقب زمین حضور منظمی داشتیم؛ جان بایرن را به لب رسانده بودیم و روی ضد حملات یکی دو فرصت هم داشتیم. اگر کمی شانس با ما یار می‌بود، می‌توانستیم یک نتیجه مساوی از این بازی دربیاوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد