وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد ماتئوس از بی ثباتی اوزیل

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان به انتقاد از مسوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال پرداخت و گفت که اوزیل می‌تواند در طول بازی کاملا محو شود.    
اوزیل به عدم ثبات در عملکرد‌هایش برای تیم ملی آلمان و آرسنال متهم است. او از ضعیف‌ترین بازیکنان آلمان در جام جهانی بود و ماتئوس نیز در مصاحبه با بیلد، به انتقاد از او پرداخت.

او گفت:" خط حمله ی مورد نظر من اینگونه است: در سمت راست کریم بالعربی، در چپ مارکو رویس و در وسط ماریو گوتزه. جایی برای مسوت اوزیل در ترکیب من نیست. او بالا و پایین زیادی دارد. گاهی یک بازیکن کلاس جهانی است و گاهی کاملا محو می‌شود."

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
بارون سرخ شنبه 25 مهر 1394 ساعت 16:50

اصلا بازیکنی در حد المان نیست .بعضیها بی خود این تبل توخالی را بادش کردن

حسین شنبه 25 مهر 1394 ساعت 20:32

ماتئوس فقط بلده حرف بزنه
خودش الاف از دیگران عیب می گیره

ددد شنبه 25 مهر 1394 ساعت 21:27

رویاش به باد هوا رفت

Wüs╬enfuchs شنبه 25 مهر 1394 ساعت 21:52

بنظرم بازیکن با استعداد و خلاقیه و هر تیمی ایضا" تیم ملی به یه بازیساز و طراح خلاق مثل اوزیل نیاز داره ... ولی در این مورد متاسفانه نظر ماتئوس درسته و طفلک مدتهاست که کند و بی انگیزه بنظر می رسه , مسلما" مشکل روحی داره و نیاز به کمک داره...
ازطرفی بالاخره آدمه و نقطه ظعف داره , ربات نیست که همیشه یه تک کارکنه... لوتار نبایستی همه رو با خودش که مثل بولدوزر شخم میزد زمینو مقایسه کنه!

علی یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 16:47

اوزیل اینقدر خوب هست که فقط مربی به بازی سازیش تکیه کنه . البته منظور ماتیوس رو میفهمم . اون میخواد کمی اوزیل رو جنگنده تر و مصمم تر ببینه ولی میشه جنگندگی تو تیم ملی آلمانو به امسال خدیرا کروس و و شواینی سپرد و برای تمرکز بیشتر اوزیل ازش بخوان توپای خوب پخش کنه. ولی بنظر من جنس بازی اوزیل خیلی آسمونی و نرمه . مهار توپش و جسارتش برای نفوذ تو خط دفاع حریف عالی. دو تا گل آلمان جلوی گرجستان با پاسهای اوزیل شکل گرفت . در هر حال به حرفهای ماتیوس به عنوان یکی از ۳هافبک وسط مقتدر فوتبال جهان احترام میزارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد