وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ترس از بایرن، علت رفتن پریسیچ به اینتر

perisic.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک سابق وولفسبورگ و فعلی اینتر میلان معتقد است که قدرت بلامنازع بایرن در بوندسلیگا وی را مجاب کرد که با ترک آلمان به سری آ برود. 

 

ایوان پریسیچ در این تابستان به جمع مردان مانچینی اضافه شد.وی معتقد است که تیم ها در بوندسلیگا هیچ شانسی برای رقابت با بایرن ندارند و همین امر وی را محاب به پذیرفتن پیشنهاد اینتر کرده است:"اگر به من بگویید که از 7 بازی 16 امتیاز کسب کرده ای،می توانم قبولش کنم ولی قرار گرفتن در رتبه ی سوم یا دوم جدول را نه.من در تمام طول فصل قبل در رتبه ی دوم بودم.من بوندس لیگا را ترک کردم چون به این نتیحه رسیدم که رقابت با بایرن غیر ممکن است. در سری آ تعادل بیشتری وجود دارد. وقتی دی بروین تصمیم به رفتن به من سیتی را گرفت،من هم کگاملا مجاب شدم که به اینتر بروم."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم شنبه 25 مهر 1394 ساعت 06:35

خوب کاری کردی رفتی گنده تر از توهاشم رفتن.دیگه کنترل این قتلعام از دست مربی بازیکن و همه در رفته تا کی دومن سونسلونا رو بگیره خدا میدونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد