وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ:برای استفاده از روبن ریسک نمی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها اعلام کرد که هیچ گونه ریسکی برای استفاده از وینگر هلندی اش نخواهد کرد. 

 

آرین روبن که بخش اعظمی از فصل قبل را بسبب مصدومیت از دست داده بود توانست با امادگی نسبی فصل 2015-16 را به همراه بایرن آغاز کند.اما این بازیکن در جریان دیدار تیم ملی کشورش برابر ایسلند در سوم سپتامبر مصدوم شد و تنها یک هفستست که به تمرینات تیمی بازگشته است.

از همین رو پپ گواردیولا اعلام کرد که حاضر نیست از روبن هلندی در جریان دیدار با برمن استفاده کند:"هیچ مشکلی با روبن وجود ندارداما او 100 درصد آماده نیست."

روبن 31 ساله البته خود اعلام کرد که برای حضور در ترکیب تیم در دیداربا آرسنال در لیگ قهرمانان مشکلی نخواهد داشت:"من به خوبی تمرین کرده ام.ریکاوری من مطابق با برنامه ریزی پیش رفت و من به زودی به گروه بازیکنان ملحق خواهم شد."

گواردیولا در مورد وضعیت ریبری هم گفت:"زانوی فرانک به خوبی واکنش نشان داده است.او گام بعدی اش برای بازگشت را برداشته است که بسیار نکته ی مثبتی است."

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mokri شنبه 25 مهر 1394 ساعت 00:51

به قرآن خسته شدم دیگه
دلم واسه اون حرکت های در عرض و شوت های کات دارش تنگ شدن
بازیکنی که 80% مواقع فقل دروازه تیم حریف باز میکرد تا بایرن راحت تر بازی کنه
فصل قبل هم اگه مصدوم نمیشد با اون روندی که داشت پیش میرفت حداقل 40 تا گل میزد
با نبودش هم تیم هلند حذف شد ( تو هر بازی که بود هلند برد تو همین یورو)
به امید درخشش دوبارش :D

من فقط بایرنیم شنبه 25 مهر 1394 ساعت 06:48

الان دارم با گریه مینویسم خدا میدونه ولی هر وقت اسمی از ریبرو میاد کنترل اشکام دس خودم نیست پپ یطور بش بازی بده که دیگه مصدوم نشه.اقایون قدر این دوتارو بدونین هر بازیکنی پیشنهاد 100میلیونی رو رد نمیکنه فقط مونیخیها رد میکنن.mia san mia

عاشق بایرن مونیخ شنبه 25 مهر 1394 ساعت 15:49

ایشالا با آمادگی 100٪ مقابل آرسنال بازی کنه
بهتره که این بازی را هم استراحت کنه

بارون سرخ شنبه 25 مهر 1394 ساعت 16:54

اره همنجوری که تو نیمه نهایی جام حذفی جلوی دورتمند ریسک نکردی نابغه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد