وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا: لواندوفسکی می تواند رکوردهای بیشتری را جابجا کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به عقیده داوید آلابا، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ می تواند در این فصل بیش از 40 گل به ثمر برساند. 

 

به نقل از Sport1 ، داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ که خود در بازی های ملی و باشگاهی خوش درخشیده است، معتقد است که روبرت لواندوفسکی می تواند رکورد های بیشتری را بشکند. به نظر او لواندوفسکی می تواند در این فصل بیش از 40 گل به ثمر برساند، و با این کار رکورد 40 گل گرد مولر را جابجا کند.

آلابا پیش از دیدارخارج از خانه بایرن مونیخ برابر وردر برمن گفت:

“40 گل به نظر دست نیافتنی و فوق العاده است، اما برای او (لواندوفسکی) همه چیز ممکن خواهد بود. او می تواند رکورد های بیشتری جابجا کند.
 

لواندوفسکی تا کنون در 8 بازی بوندس لیگا 12 بار دروازه حریفان بایرن مونیخ را باز کرده است. او همچنین با 13 گل در 10 بازی مرحله مقدماتی یورو، بهترین گلزن این رقابت ها لقب گرفت. بر اساس آماری که این مهاجم تا مقطع کنونی فصل از خود برجای گذاشته، شکسته شدن 40 گل گرد مولر در سال 1972 دور از انتظار نیست.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 18:05

شک نکنید انصافا اگر روندش ادامه داشته باشه می تونه از شانس های اول توپ طلا باشه.هم تو بایرن و هم توی تیم ملی لهستان یکی از مهره های اصلی به حساب میاد.واقعا امسال کارش خیلی درسته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد