وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مهار لواندوفسکی، رویای مدافع برمن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع دانمارکی وردربرمن در آستانه مصاف تیمش برابر بایرن اذعان کرد رویای مهار لواندوفسکی را در سر می‌پروراند.   

 
یانیک وسترگارد دانمارکی که در دو دیدار اخیر تیم ملی کشورش مقابل پرتغال و فرانسه تنها پنج دقیقه به میدان فرستاده شد، گفت:" دلم می‌خواست بیشتر بازی می‌کردم اما عیبی ندارد. اعتماد بنفسم بالاست و سعی می‌کنم از این فاکتور برای ترقی در وردربرمن استفاده کنم."
این مزیت اتفاقا در آستانه مصاف یکشنبه آتی وردربرمن مقابل بایرن مونیخ ضرورتی دو چندان پیدا می‌کند چرا که روبرت لواندوفسکی با پانزده گلی که طی نه بازی اخیرش وارد دروازه حریفان کرده، به تک ستاره خط حمله باواریایی‌ها تبدیل شده و در آرمانی‌ترین شرایط ممکن به سر می‌برد.
وسترگارد افزود:" اینکه بتوانم این یکه‌تازی را متوقف کنم، برای شخص من موفقیت بزرگی محسوب می‌شود. البته درصورتی که او فقط یک گل بزند یا بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد هم راضی خواهم بود. این مهاجم لهستانی بهترین مهاجم این روزها شده است؛ عملکردش متحیرکننده است؛ قدرت بدنی، تکنیک و سرعتش حرف ندارد و می‌داند در محوطه جریمه حریفان چطور باید حرکت کند.
ما باید هوشیار باشیم و فضای ابتکار عمل در اختیارش نگذاریم؛ اما اگر هم بخواهیم تمام تمرکزمان را به او معطوف کنیم، از مولر و داگلاس کاستا غافل شده‌ایم."

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
Bayerni پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 16:37

همون بهتر بگیم رویا .... والا

سه گانه *کاسکو* پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 17:46

لوا رو که نمیشه محار کرد ولی
لوا رو بگیری مولر گل میزنه...مولرو بگیری کاستا گل میزنه...کاستارو بگیری کومان گل میزنه...کومانو بگیری روبن گل میزنه...
همه رو بگیرید و به بند بکشید نویر گل میزنه
نویرم بگیریدا...خود اولی هوینس میاد هتریک میکنه.

BAYERN MUNCHEN پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 18:22

این رویا دست نیافتنیه

BAYERN MUNCHEN پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 18:24 http://bayern blogsky.com

این رویا دست نیافتنیه

سه گانه *کاسکو* پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 18:31

مخلص شما بایرنی ها سه گانه هستم...
به خاطر احترام به همه به خصوص اون 105 نفری که با من هم نظر بودن ، لایکم کردن تا لغب کاسکو رو برای زوج جدید تیممون جانشینای روبن و ریبری یعنی کاستا و کومان انتخاب کنیم اسم خودمو به سه گانه *کاسکو* تغیر دادم.
چاکر توی بایرنی
خدافظ

من فقط بایرنیم شنبه 25 مهر 1394 ساعت 07:03

در پی مهارش نباشین ی فکری بکنید کمتر گل بخورین ماکه برامون عادی شده تو ی بازی کمتر از سه تا بزنه عجیب شده براما پس به همین منظورmia san mia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد