وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عکسی از رختکن بایرن مونیخ که موجب ناراحتی سامر و آدیداس شده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، انتشار عکسی از 5 بازیکن بایرن مونیخ در رختکن، واکنش مدیر ورزشی باشگاه و کمپانی آدیداس را در پی داشته است.  

پس از پیروزی 5-1 بایرن مونیخ مقابل بروسیا دورتموند در ورزشگاه آلیانس آرنا، آرتورو ویدال، جروم بواتنگ، جوشوا کیمیش، داگلاس کوستا و تیاگو عکسی را با یکدیگر با کفش های کمپانی نایکی در رختکن بایرن مونیخ گرفتند، و آرتورو ویدال حتی با عبارت "نایکی" آن را در اکانت توییتر خود قرار داد.

به گزارش Sport1، پس از انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی، ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ به این موضوع واکنش نشان داده است. سامر پس از این اتفاق گفته است، که "بازیکنان در اماکن مربوط به باشگاه از جمله رختکن، ورزشگاه آلیانس آرنا و زمین تمرین بایرن مونیخ حق ندارند برای اسپانسر های شخصی خود تبلیغ کنند، اما انتشار هرگونه عکس یا تبلیغ در خانه یا اماکن عمومی آزاد خواهد بود."

از طرفی کمپانی Adidas نیز هفته پیش از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و طبق گفته سران این شرکت، آنها در این مورد با بایرن مونیخ صحبت کرده اند.

لازم به ذکر است، که پیش از این نیز ماریو گوتزه در سال 2013 در مراسم معارفه خود، در حالی جلوی دوربین ها ظاهر شده بود که تی شرتی با لوگوی کمپانی نایکی بر تن داشت.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
سه گانه پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 17:38

سلام
مخلص شما بایرنی ها سه گانه هستم...
به خاطر احترام به همه به خصوص اون 105 نفری که با من هم نظر بودن ، لایکم کردن تا لغب کاسکو رو برای زوج جدید تیممون جانشینای روبن و ریبری یعنی کاستا و کومان انتخاب کنیم اسم خودمو به سه گانه *کاسکو* تغیر میدم.
فدای بایرنو بایرنی

سه گانه *کاسکو* پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 17:39

خیلی مخلصم...
خدافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد