وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: اینتر می تواند قهرمان سری آ شود؛ دربی ایتالیا بسیار مهم است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه معتقد است که اینتر می تواند فاتح اسکودتو شود و بایرن مونیخ نیز توانایی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سن سیرو را دارد. 

 

رومنیگه که اکنون یکی از مدیران ارشد بایرن است در دهه 80 میلادی یکی از سوپر استار های نراتزوری بود. رومنیگه در مصاحبه ای با Inter.it گفت:

“"امیدوارم اوضاع در این فصل برای اینتر خوب پیش برود زیرا در سال های اخیر نراتزوری نتایج مثبتی را کسب نکرده است. روبرتو مانچینی شایسته احترام است و کارهای مثبتی در تیم انجام داده است.من فکر می کنم آن ها بتوانند قهرمان اسکودتو شوند "
 

کارل هاینس رومنیگه ادامه داد:

“"ما در تور چین با اینتر روبرو شدیم و من فهمیدم که آن ها تیم خوبی هستند. مهم ترین چیز برای اینتر داشتن ترکیبی کامل و بازیکنانی تواناست. که می توانند در هر بازی تفاوت ایجاد کنند و این یک نقطه مثبت برای تیم است."
 

رومنیگه درباره لیگ قهرمانان گفت:

“"بازی کردن در فینال لیگ قهرمانان اروپا و آن هم در سن سیرو لذت بخش است. (می خندد) رومنیگه که یکی از گلزنان اینتر در پیروزی4-0 برابر یوونتوس در سال 1984 بود درباره دربی ایتالیا گفت:
 

“"یوونتوس همواره یک رقیب بزرگ است. این یک بازی مهم است همانند اولین گل های من برای اینتر، میشل پلاتینی که در تیم رقیب بازی می کرد کوه انگیزه و استعداد بود. این یک بازی بزرگ است و جو ورزشگاه سن سیرو در دربی ایتالیا شگفت انگیز است. اینتر باید شروع و نمایشی خوب داشته باشد."
 

برنده اسبق توپ طلا درباره رابطه اش با هواداران نراتزوری گفت:

“من همواره رابطه ای عالی با هواداران اینتر داشتم. متاسفم که نتوانستم در دوران حضورم در اینتر جامی کسب کنم علیرغم این که هواداران شایسته آن بودند. هنوز هم که به میلان می روم مهربانی های هواداران را درک می کنم."
 

مدیر باشگاه بایرن در پایان گفت:

“"در ماه سپتامبر من تولدم را در کروتونه ایتالیا جشن گرفتم و بسیاری از هواداران نراتزوری به من تبریک گفتند، من آن ها را فراموش نمی کنم، آنها فوق العاده اند!"

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد