وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مثلث مرگ بایرن تهدیدی برای رکورد MSN

مثلث خط حمله بایرن مونیخ عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا داشته است و می‌تواند تهدیدی برای شکستن رکورد MSN آبی‌اناری‌ها باشد.   
تاریخ فوتبال شاهد حضور و درخشش مثلث‌های تهاجمی فراوانی بوده که در سالیان متوالی عملکرد باثباتی را از خود به نمایش گذاشته‌اند؛ مثلث پوشکاش، هیدگ کولتی و کوچیش در تیم ملی مجارستان دهه 50 میلادی یا مثلث تهاجمی ویران‌کننده پله، گارنیشیا و واوا در برزیل فاتح جام‌های جهانی 1958 و 1962 و مثلث فراموش نشدنی ریوالدو، رونالدو و رونالدینیو در سلسائوی فاتح جام جهانی 2002 از جمله مثلث‌های تهاجمی درخشان تاریخ فوتبال محسوب می‌شوند.
در زمینه باشگاهی نیز می‌توان از مثلث‌های تهاجمی موفق فراوانی نام برد، برای نمونه مثلث آلفردو دی استفانو، فرانس پوشکاش و فرانسیسکو خنتو در رئال‌مادرید دهه 50 و 60 میلادی، مثلث یوهان کرایوف، پیت کایزر و سیاک اسوارت در آژاکس آمستردام دهه 70 میلادی و مثلث جرج بست، دنیس لاو و بابی چارلتون از جمله مثلث‌های درخشان در زمینه باشگاهی به حساب می‌آیند. در تاریخ نه‌چندان دور نیز مثلث تهاجمی تیری آنری، دنیس برگکمپ و روبرت پیرس با آرسنال در 49 بازی متوالی بدون شکست باقی ماندند و دورانی فراموش نشدنی را از خود به یادگار گذاشتند. 

***   

بارسلونا در فصل قبل عملکرد درخشانی از خود نشان داد و موفق شد قهرمانی در سه‌گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آورد. یکی از دلایل اصلی درخشش آبی‌اناری‌ها در فصلی که گذشت مثلث این تیم بود که به MSN شهرت یافته. لیونل مسی، لوئیس سوآرس و نیمار موفق شدند در مجموع 121 گل به ثمر برسانند و بهترین آمار را در تاریخ فوتبال جهان ثبت کنند. این در حالی بود که حتی لوئیس سوآرس در چند بازی آغازین فصل نتوانست به خاطر آسیب‌دیدگی به میدان برود. مثلث بارسا در غیاب لیونل مسی به هم ریخته است. انتظار می‌رفت که خط حمله آتشین بارسلونا در فصل جاری هم عملکرد خوبی از خود نشان دهد اما از یک طرف آسیب‌دیدگی مسی و از طرف دیگر ناآماده بودن نیمار شرایط را برای آبی‌اناری‌ها سخت کرده و همین باعث شده است تا این تیم نتایج خوبی به دست نیاورد.

    ***

یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال اروپا بایرن مونیخ است که در فصل جاری با درخشش مثلث مرگ خود تیم‌ها را یکی بعد از دیگری شکست می‌دهد و این شانس را دارد تا در رقابت‌های مختلف، جام قهرمانی را بالای سر برد. روبرت لواندوفسکی، توماس مولر و داگلاس کاستا مثلث خط حمله باواریایی‌ها را تشکیل می‌دهند که این توانایی را دارند تا هر خط دفاعی را به لرزه درآورند. این سه بازیکن در هشت دیدار بایرن در رقابت‌های بوندس‌لیگا 21 گل به ثمر رسانده‌اند. این در حالی است که مثلث بارسا فصل قبل در هشت بازی نخست فقط 10 گل به ثمر رسانده بود. البته در آن زمان لوئیز سوآرس محرومیت چهار ماهه مربوط به جام جهانی 2014 و گاز گرفتن جورجو کیه لینی را سپری می‌کرد. در این مثلث تهاجمی لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و در فصل جاری توانست سریع‌ترین پنج گل تاریخ را به نام خود به ثبت رساند. توماس مولر هم که مانند همیشه هم در گلزنی خوب کار می‌کند و هم در بازی‌سازی. مولر و لواندوفسکی در مجموع طی هفت بازی 16 گل به‌ثمر رسانده‌اند که به نسبت گل‌های زده فصل قبل‌شان این رقم دو برابر شده است. توماس مولر معتقد است بایرن‌مونیخ برای گل زدن باید فقط توپ را به رابرت لواندوفسکی بسپارد.
ضلع دیگر مثلث باواریایی‌ها کاستای برزیلی است که در فصل جاری به بایرن اضافه شده و فراتر از انتظارها بوده است. تابستان امسال بود که پس از عدم توافق با آنخل دی ماریا و آنتون گزیزمان، پپ گواردیولا داگلاس کاستا را از شاختار انتخاب کرد. ستاره برزیلی و تازه وارد بایرن‌مونیخ در نخستین حضورش در بوندس‌لیگا آنقدر خوب کار کرد که به تیم منتخب هفته راه یافت و این درخشش ادامه داشته است. البته مثلث بایرن برای رسیدن به رکورد مثلث آبی‌اناری‌ها باید 100 گل دیگر به ثمر برساند و این کار سختی است اما با توجه به بازی‌های زیادی که در پیش‌روست، امکانپذیر است.

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
سه گانه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 15:58

آقا اگه گفتید Mr.CL یعنی چی؟
یعنی آقای چمپیونزلیگ؟؟؟
- نوچ...
یعنی مربع غول کش بایرن (مولر-روبن-کاستا-لواندوسکی)

سه گانه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 15:59

نظر من اینه که به زوج (کاستا و کومان) لغب [ کاسکو ] رو بدیم...
-کاستا (کاس)  کومان (کو) : کاسکو
چرا؟؟؟
1 - کاسکو یه پرندست (کاستا و کومان هم دو بال تیممونن)
2 - کاسکو باهوشترین پرنده جهانه...
این لغب هم خیلی میتونه خاص باشه...
اگه موافقید لایک کنید

سه گانه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 16:05

در مورد خود خبر هم باید بگم :
همش 100تا گل؟؟ اونم تا پایان فصل؟؟
تا ته فصل این مثلث 200 تا گل میزنه.
حالا ریبری و روبن و کومان و گوتسه بماند...
این پنج تا سوپرمن تا آخر فصل خدا میدونه چقدر گل میزنن

سه گانه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 16:08

آقا تصحیح هایی میکنم...
1 : اشتباهی به خودم دیس لایک دادم
2 : این شیش تا سوپرمن درسته نه پنج تا سوپرمن
خدافظ

l دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 16:34 http://wwwligaa.ir

به این سایت سر بزنید ، انالیز و امار همه چیه و داره
www.ligaa.ir

sarina دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 17:00

اگه مثلث لوا...مولر...گوتسه رو میذاشتین که گلهای بیشتری زدن
کاستا تو کل بازیهای بایرن فقط 2 گل زده اما گوتسه 4 گل زده

ریبرو دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 18:54

کاستا بازیساز خوبیه
17 تا پاس گل داده
در ضمن اقای sarina
دو تا کاستا گل نزده چهار تا گل زده

rasoul دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 19:11

یه خواهشی دارم ام اس ان یا هر چیز دیگه رو با ما مقایسه نکنید ما بایرنیم کاری به اونا نداریم جدی باورتون شده مسی یا نیمار بهترینن.ن بهترین اونیه که تو همه بازیا عالی باشه تو زمین حریف تو زمین خودی یکی باشه روبن وریبری همیشه عالی بودن ما تو تاریخ باشگاه کی تو دوتا بازی 8تا خوردیم اونم تو لیگ خودمون فیفا کجاست که این هارو ببینه.ریبرو که مرده خور نیستند میان عقب توپ میگیرن استارت میزنن راموس و امسال اونا همه رقمه جا میذارن توپا میکنن تو گل.مسی کی تو بازیای ملی عالی بوده.ریبرو تو تیم ملی هاشون نیستند تیما نابودن گفتن تا چند یاله اینده با این استعدادها کسی رو دست اینا نمیاد.ببالید به بازیکناتون وبالاتر بدونینشون چون هستند.به عشق همه بایرنیها mia san mia.یاعلی

ریبرو دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 19:25

ارهههههه
ما بایرنیم
بهترین تیم جهان
ما نه مسی میخوام نه رونالدو
ما بایرنیم
فقط فقط فقط بایرننننننننن
یادش بخیر ریبری میگفت سوپر بایرن سوپر بایرن هی هی

من فقط بایرنیم دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 19:30

ببخشید ی اشتباهی شده تو سیستم من فقط بایرنیم پیامهام به اسم رسول اومده

sarina سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 01:58

درجواب ریبرو
اولا کاستا 17 تا پاس گل نداده و 11 تا پاس داده تو کل بازیها
دوما نوشته مثلث گلزنی نه مثلث پاس گل
سوما فقط وفقط دو تا گل زده نه 4تا
کاستا 1000دقیقه بازی کرده و2 گل زده اما گوتسه 600 دقیقه بازی کرده و4 گل زده
من نمیدونم این اطلاعات کج و کوله رو از کجات دراوردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد